کد خبر : 1956169 | 18 مرداد 1402 ساعت 18:02 | 52.5K بازدید | 30 دیدگاه

رسمی: دشمن مسی به بوندس‌لیگا برگشت

باشگاه هوفنهایم رسما اعلام کرد ووت وخهورست، مهاجم ملی‌پوش هلندی را به صورت قرضی از برنلی به خدمت گرفته است.

رسمی: دشمن مسی به بوندس‌لیگا برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ووت وخهورست بعد از چند ماه حضور ناکام در منچستریونایتد به بوندس‌لیگا برگشت تا بار دیگر بازی در این لیگ را تجربه کند. بر اساس اعلام باشگاه هوفنهایم، وخهورست از باشگاه برنلی انگلیس با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به هوفنهایم پیوسته است.

وخهورست از نیمه فصل گذشته به درخواست اریک تن‌هاخ هلندی، سرمربی منچستریونایتد، به این تیم پیوست ولی به هیچ وجه نتوانست انتظارها را برآورده کند. او در پایان فصل به باشگاهش برنلی بازگشت. او با برنلی تا تابستان 2025 قرارداد دارد و حالا به هوفنهایم پیوسته تا فصل آینده را به صورت قرضی در این تیم آلمانی بازی کند.

 

1907227

وخهورست در گذشته سابقه بازی در بوندس‌لیگا را دارد. او از 2018 تا 2022 با پیراهن اشتوتگارت در آلمان بازی کرده است.

مهاجم هلندی در جام جهانی 2022 قطر و به دلیل درگیری‌ای که با لیونل مسی داشت مورد توجه قرار گرفت. او در دیدار هلند و آرژانتین دو گل دیرهنگام برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. درحالی‌که آرژانتین در ضربات پنالتی هلند را شکست داده بود لیونل مسی در میکسدزون ورزشگاه با وخهورست درگیری لفظی پیدا کرد و جمله‌ای که خطاب به وخهورست گفت بسیار مشهور شد. مسی درحالیکه مشغول مصاحبه با یک تلویزیون آرژانتینی بود به وخهورست رو کرده و گفت: به چی نگاه می‌کنی احمق"!

1907226

الکساندر روزن، مدیر ورزشی هوفنهایم، بعد از اعلام انتقال قرضی وخهورست گفت:" من این انتقال را فوق‌العاده می‌دانم و این اصلا اغراق نیست. ما به توانایی‌های وخهورست اعتماد داریم و از حضور او در هوفنهایم خوشحالیم".

1907228

دیدگاه‌ها