کد خبر : 1956175 | 18 مرداد 1402 ساعت 18:36 | 119.2K بازدید | 111 دیدگاه

بدون سورپرایز با دو بازیکن جدید

ترکیب پرسپولیس برای اولین بازی فصل

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار مقابل آلومینیوم را معرفی کرد.

ترکیب پرسپولیس برای اولین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای اولین بازی فصل در حالی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که در این بازی 9 بازیکن از فصل گذشته در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی حضور خواهند داشت و شهاب زاهدی و حسین کنعانی نیز در ترکیب اصلی حضور دارند.

علیرضا بیرانوند همچون بازیهای فصل گذشته در درون دروازه حضور دارد و پیراهن شماره یک را برتن خواهد داشت. در مقابل او زوج داخلی با حضور پورعلی و کنعانی تشکیل خواهد شد و دانیال اسماعیلی‌فر به همراه علی نعمتی نیز در جناحین بازی می‌کنند.

1898651

در خط میانی، میلاد سرلک تک هافبک دفاعی پرسپولیس است و جلوتر از او، سروش رفیعی بازی می‌کند. جناحین خط میانی قرمزها به سعید صادقی و مهدی ترابی سپرده شده تا این دو بازیکن به عنوان تهدید اصلی تیم یحیی مطرح شوند.

خط حمله پرسپولیس نیز به وحید امیری به عنوان کاپیتان و شهاب زاهدی به عنوان خرید جدید سپرده شده تا این دو بازیکن در نزدیکترین نقطه به دروازه حریف قرار بگیرند.

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمد حسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، شهاب زاهدی و سعید صادقی

1902966

سرخپوشان روی نیمکت نیز تیم نسبتا پرستاره را در اختیار خواهند داشت. البته امیررضا رفیعی گلر ناشناخته در این دیدار جانشین بیرانوند است اما در سایر پستها بازیکنان بزرگسال دیده می‌شوند.

گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی به همراه وحدت حنانوف مدافعان ذخیره پرسپولیس هستند و سینا اسدبیگی در کنار مسعود ریگی دو هافبک دفاعی محسوب می‌شوند. امید عالیشاه، محمد عمری و مهدی عبدی سه عنصر تهاجمی هستند که می‌توانند در این بازی به میدان بروند.

نیمکت ذخیره پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، محمد عمری، مهدی عبدی

دیدگاه‌ها