کد خبر : 1956207 | 18 مرداد 1402 ساعت 20:04 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

رحمتی کلافگی را در بازی افتتاحیه تجربه کرد (عکس)

تیم فوتبال نساجی مازندران در اولین بازی خانگی نیمه اول را با شکست به رختکن رفت.

رحمتی کلافگی را در بازی افتتاحیه تجربه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته نشست خبری مهدی رحمتی در شرایطی به پایان رسید که صحبت‌های رد و بدل شده میان این مربی و خبرنگاران مازندرانی نشان از عطش مازندرانی‌ها برای پایان دادن به بحران نبردن داشت.
نساجی مازندران فصل گذشته با حمید مطهری شروع بسیار خوبی داشت، اما به یکباره این تیم به بحران رفت و در نیم فصل دوم حتی یک بازی را هم برنده نشد، تا فقط به لطف امتیازاتی که در نیمه اول مسابقات کسب کرده بود، در لیگ برتر ماندنی شود. حتی تغییر مربی در هفته های پایانی هم به کار این تیم نیامد.
در فصل جدید مهدی رحمتی به همین دلیل بسیار تحت فشار است و شاید همین فشار سبب شد تا بازیکنان جوان این تیم نتوانند عملکرد مناسبی در حضور هواداران پرشورشان داشته باشند و در حالی که بازی در دست آنها بود، پیکان در ضدحملات عملکرد بهتری داشت و موفق به گلزنی هم شد.

1907277

رحمتی که به هیچ وجه انتظار دریافت این گل را در اولین بازی مقابل شاگردان رسول خطیبی نداشت، همانطور که در عکس ثبت شده توسط معین نادری مشخص است، حسابی کلافه شده است.
البته رحمتی پس از گل بازیکنانش را فراخواند و برای ثانیه‌هایی پیش از شروع مجدد بازی با آن‌ها صحبت کرد تا اشتباهات‌شان را در ادامه مسابقه تکرار نکنند و در بین دو نیمه فرصت بیشتری برای تغییر روحیه تیمش در بازی افتتاحیه فصل در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها