کد خبر : 1956222 | 18 مرداد 1402 ساعت 20:58 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

ضعف تصویر برداری در قائمشهر

گزارشگری که گل تیم میهمان را ندید!

گزارشگر بازی نساجی و پیکان به دلیل ضعف فنی در تصویر برداری نتوانست گل تیم پیکان را مشاهده کند.

گزارشگری که گل تیم میهمان را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان موفق شد در بازی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران گل اول را به ثمر برساند که این گل سریعترین گل لیگ برتر بیست و سوم لقب گرفت.
در دقیقه 31 بازی نساجی و پیکان روی حرکت خوب سامان نریمان جهان از داخل محوطه جریمه امیر طاهر دروازه رشید مظاهری را باز کرد تا اولین گل مسابقات این فصل را وارد دروازه حریف کرده باشد.

ویدئو: 307259

نکته قابل توجه درباره این گل و مسابقه مذکور درباره تصویر برداری این بازی است. جایی‌که به علت کم بودن دوربین های تلوزیونی کارگردان این مسابقه نتوانست صحنه آهسته گل امیر طاهر را به تصویر بکشد و به بینندگان نشان بدهد.
این مساله مورد توجه گزارشگر بازی نیز قرار گرفت و باعث شد تا او روی آنتن زنده طعنه ای به کم بودن دوربین های تلوزیونی بزند.
این گزارشگر بعد از وارد شدن توپ به دروازه نساجی اعلام کرد که چقدر حیف بازی صحنه آهسته ندارد تا بتوانند گل را مشاهده کنند.
به نظر می رسید گزارشگر بازی در صحنه گل به طور دقیق نتوانسته آن را مشاهده کند و منتظر صحنه آهسته بود که در این ماجرا نیز ناکام مانده است.
کم بودن دوربین های تلوزیونی برای پخش زنده مسابقات در فصل گذشته نیز در برخی از شهرها مورد انتقاد بسیار قرار گرفت و حالا در قائم شهر نیز شاهد این موضوع هستیم.
امید می رود در بازی های آینده به میزبانی قائم شهر این مشکل رفع شود خصوصا اینکه نساجی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و بی شک چنین تصویر برداری برای بازی های این تیم در شان قرمز پوشان شمالی نیست.

دیدگاه‌ها