کد خبر : 1956241 | 18 مرداد 1402 ساعت 21:54 | 26.3K بازدید | 22 دیدگاه

اخراج در اولین ثانیه بعد از سوت پایان

رحمتی پنالتی خواست کارت قرمز گرفت!

سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی دیدار تیم اش با پیکان با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد.

رحمتی پنالتی خواست کارت قرمز گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه حاضران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند داور وسط برای نساجی یک ضربه کرنر اعلام کرد که همین صحنه جنجال بزرگی به همراه داشت.

در لحظه ای که بازیکن نساجی برای زدن ضربه کرنر پشت توپ قرار گرفت مهدی رحمتی به همراه فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی از محوطه فنی خود خارج شدند و به نزدیکی پرچم کرنر رفتند.

ویدئو: 307285

رحمتی قصد داشت در این صحنه شکل ارسال توپ روی دروازه پیکان را به بازیکن خود گوشزد کند که همین موضوع از چشم حسن اکرمی داور وسط پنهان نماند و باعث شد تا او برای تذکر به مهدی رحمتی به کناره زمین بیاید.

اکرمی ابتدا بابت خارج شدن رحمتی از محوطه فنی خود به او کارت زرد نشان داد که همین موضوع با اعتراض شدید سرمربی نساجی روبرو شد.

با شدت گرفتن اعتراضات مهدی رحمتی اکرمی بار دیگر به او نزدیک شد و اینبار رنگ کارت او قرمز بود. داور وسط رحمتی را از زمین بازی اخراج کرد تا جنجالی بزرگ را شاهد باشیم.

1907367

درحالی‌که سرمربی نساجی با وجود اخراج زمین بازی را ترک نکرده و همچنان در کنار زمین حضور داشت بازیکن تیم میزبان توپ را روی دروازه ارسال کرد و با دفع توپ توسط مدافعان پیکان داور وسط بلافاصله سوت پایان بازی را به صدا درآورد اما اعتراضات کادر فنی نساجی خاتمه پیدا نکرد.

بعد از پایان بازی رحمتی و نیمکت نشینان نساجی به سمت حسن اکرمی رفتند و به شدت نسبت به تصمیم او بابت اخراج سرمربی قرمز پوشان اعتراض کردند.

رحمتی که اولین سرمربی اخراج شده لیگ برتر لقب گرفته است باور نمی کرد به خاطر گوش زد کردن یک نکته فنی به بازیکن خود با کارت قرمز داور روبرو شده و بازی بعدی تیم اش در هفته دوم لیگ برتر را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها