کد خبر : 1956252 | 18 مرداد 1402 ساعت 22:32 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

فاضلی: انتقادات شما را مورد بحث قرار خواهیم داد؛

نشست خبری مربی نساجی در قائمشهر جنجالی شد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل اینکه این تیم دیر به قائمشهر رفته، در نشست خبری مورد سوال قرار گرفت.

نشست خبری مربی نساجی در قائمشهر جنجالی شد

به گزارش "ورزش‌سه"، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر پیکان اینطور حرف‌هایش را پس از تساوی یک بر یک مقابل شاگردان خطیبی آغاز کرد.
فاضلی که به دلیل اخراج مهدی رحمتی به جای او در نشست حاضر شده بود، اینطور حرف هایش را ضمن تبریک روز خبرنگار اغاز کرد: در ابتدا از بازیکنان تشکر می کنم. این بازی یک امتیاز خوب این بازی برای ما داشت که به بازی برگشتیم، اما افسوس که سه امتیاز را از دست دادیم. پیکان جوان بود و روی یک غافلگیری گل خوردیم. 
او درباره روند نیمه دوم که شرایط بازی تغییر کرد، گفت: در نیمه دوم آقای رحمتی با بازیکنان صحبت کردند. تغییراتی داشتیم. روی حضور فرشید اسماعیلی و تجربه اش حساب باز کرده بودیم. تعویض‌های ما آقای حردانی، مهجوری و جانملکی بودند. در ادامه دیدیم بازی گره خورده و پلن بی استفاده کردیم و از دفاع 3 نفره به دفاع 4 نفره شیفت کردیم. توانستیم روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم. البته حق ما 3 امتیاز بود و در دقایق آخر موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم در هفته‌های آتی فوتبال روان تری بازی کنیم و این دو امتیاز را جبران کنیم.

ویدئو: 307297

سوال اول از وحید فاضلی درباره دیر آمدن تیم نساجی به مازندران بود. این خبرنگار که سوالش با حواشی خاصی نیز همراه شد، در ادامه از مربی نساجی این سوال را پرسید که اگر نساجی زودتر به قائمشهر سفر می‌کرد، شرایط بازیکنان از نظر بدنی بهتر نبود و مثل نیمه دوم بازی نمی کرد؟ مربی نساجی در واکنش به این سوال گفت: ببینید فوتبال اصلا مشخص نمی‌کند. شاید ما زودتر می‌آمدیم و دو گل می خوردیم. شاید پیکان به خاطر اینکه زودتر آمده بود، تیمش در نیمه دوم افتاد. به هر حال باید از همه ابعاد نگاه کنیم. زودتر آمده بودند و آنها بدنشان املاح از دست داد و از دقیقه 70 نتوانستند کاری بکنند. البته این‌ها همه احتمالات است. قطعا ما شرایط را آنالیز می‌کنیم و اگر نیاز به تغییر باشد از انتقادات استقبال می‌کنیم.
سوال دوم با تشکر از نمایش نساجی در نیمه دوم آغاز شد و از فاضلی این سوال مطرح شد که از نظر علمی اگر تیم زودتر می‌آمد تاثیری در نتیجه داشت یا خیر که مربی نساجی بیان کرد: عرض کردم خدمت شما. این‌ها همه احتمالات است. فوتبال همه اش بحث فیزیولوژیک نیست. فوتبال یک پکیج است. روانی، تکنیکی، تاکتیکی و .. این مسائل که شما مطرح می کنید، بحث فیزیولوژیک است. شما امروز دیدید مهجوری که قبلا همیشه پشت دروازه بود، آمد و بازی کرد. از احد تشکر می کنم. نباید روی او فشار بگذاریم. نباید این بازیکنان را بسوزانیم. می دانیم موارد مورد نظر شما از سر دلسوزی است. این ها احتمالات است ولی سعی می کنیم روی این موضوع بحث کنیم. اما اینکه پیکان زودتر آمد را هم در نظر بگیرید.

دیدگاه‌ها