کد خبر : 1956254 | 18 مرداد 1402 ساعت 22:34 | 39.2K بازدید | 26 دیدگاه

سلطنت تن هاخ: تغییر اولدترافورد به دستور مربی هلندی!

باشگاه منچستریونایتد نشان داده است که حمایت زیادی از اریک تن هاخ می‌کند و حتی ورزشگاه اولدترافورد را هم به خاطر او تغییر می‌دهد.

سلطنت تن هاخ: تغییر اولدترافورد به دستور مربی هلندی!

به گزارش "ورزش سه"، سران منچستریونایتد حمایت زیادی از مربی هلندی این تیم انجام می‌دهند. حمایتی که مربیان پیشین این تیم مانند لوئیس فن خال یا ژوزه مورینیو از آن محروم بودند. این باشگاه در جهت درخواست تن هاخ، دست به تغییر ورزشگاه اولدترافورد زده است.

این نشان دهنده اعتماد این باشگاه به مربی هلندی است و آن‌ها امیدوارند با تن هاخ به دوران باشکوه شیاطین سرخ در زمان سرالکس فرگوسن بازگردند.

درخواست جدید تن هاخ مربوط به ورزشگاه این تیم بود. در ورزشگاه اولدترافورد مکانی برای اسکان تیم وجود نداشت. همین موضوع باعث شد تا تن هاخ درخواست کند که برای ایجاد چنین فضایی، محیط داخلی ورزشگاه تغییر پیدا کند و اکنون این بخش جدید برای تیم تن هاخ فراهم شده است.
 

1907379

در بخش سربابی چارلتون ورزشگاه ، یک  مهمانسرا وجود داشت و اکنون این بخش به بازیکنان و کادر فنی اختصاص داده شده است. فصل گذشته نیز یک مکان موقت به این منظور در نظر گرفته شد اما در این فصل این مکان به طور کامل برای تیم اریک تن هاخ تعبیه شده است. حال بازیکنان منچستر جدای از رختکن این تیم یک فضای مناسب برای استراحت دارند و همچنین سرمربی می‌تواند در این فضا بر روی تغذیه بازیکنانش کنترل داشته باشد.

به نظر می‌رسید تن هاخ اصلا علاقه‌ای به حضور بازیکنان تیمش در هتلی خارج از محیط ورزشگاه نداشت. بازیکنان منچستر برای آمادگی پیش از بازی به یک هتل در نزدیکی ورزشگاه می‌رفتند و این موضوع از نظر تن هاخ باعث اتلاف وقت و فشردگی برنامه تیم پیش از بازی می‌شد. اما حالا با تعبیه این مکان درون ورزشگاه، از بازیکنان خواسته می‌شود تا 200 دقیقه قبل از بازی خود را به اولدترافورد برسانند و در فضای جدید می‌توانند غذا بخورند و دستورالعمل‌های قبل از بازی را در خود ورزشگاه انجام بدهند.

گفته می‌شود مهمانسرایی که به بازیکنان منچستر اختصاص داده شده است درآمدی چند میلیون یورویی برای تیم داشته است و حالا سران منچستر باید این درآمد را از جای دیگری تامین کنند.

از میان تمام مربیانی که از سال 2013 وارد این باشگاه شده‌اند، این بیشترین سطح حمایت از یک سرمربی در این تیم است و این نشان دهنده این است که سیاست سران منچستر در رابطه با اریک تن هاخ به کلی تغییر کرده است و آن‌ها امیدهای زیادی به مربی هلندی خود دارند.

دیدگاه‌ها