کد خبر : 1956257 | 18 مرداد 1402 ساعت 22:42 | 45.1K بازدید | 22 دیدگاه

واکنش تند کنت به سکو‌نشینی اجباری

سه بازیکن خارجی فولاد به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌شان نتوانستند تیمشان را برابر گل‌گهر یاری کنند.

واکنش تند کنت به سکو‌نشینی اجباری

به گزارش ورزش سه، فولاد در حالی امشب برابر گل‌گهر شکست خورد که پنج بازیکن اصلی خود را در این دیدار نداشت. وحید حیدریه و محمدرضا غبیشاوی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند اما کارت بازی کریستوفر کنت، موسی کولی‌بالی و گادوین منشا پیش از این دیدار صادر نشد.

در قرارداد این سه بازیکن مالیات به عهده باشگاه قید شده، و همچنین میزان اپشن بیش از ۲۰ درصد قرارداد اصلی عنوان شده و همچنین حق عضویت بازیکن بر عهده باشگاه قید شده، سه موردی که خلاف آیین نامه جدید است تا از صدور‌کارت بازی جلوگیری شود.

اتفاقی که واکنش علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری را در پی داشت و گفت این اتفاق باعث شده تا تیمش با روحیه تضعیف شده در دیدار برابر گل‌گهر حاضر شود. او از مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه خواست تا با عوامل این اتفاق به شدت برخورد کند و ترجیح داد تا بیشتر این‌موضوع را باز نکند.

1907392

کریستوفر کنت دروازه‌بان‌ اتریشی فولاد که از سکونشینی اجباری و البته شکست تیمش به شدت ناراحت بود، در استوری اینستاگرام خود با چند ایموجی به این اتفاق واکنش نشان داد. 

منصوریان امیدوار است تا این مشکل هرچه زودتر‌حل شود و بتواند از این سه بازیکن در دیدار بعد تیمش مقابل صنعت نفت آبادان استفاده کند.

دیدگاه‌ها