کد خبر : 1956286 | 19 مرداد 1402 ساعت 00:03 | 58.7K بازدید | 31 دیدگاه

وستهم توان ایستادگی مقابل آنها را ندارد

سیتی با قلدری انتقال بزرگ را نهایی می‌کند

باشگاه منچسترسیتی موفق به جلب نظر باشگاه وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا شده است.

سیتی با قلدری انتقال بزرگ را نهایی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از جدایی ایلکای گوندوگان و ریاض محرز به دنبال تقویت خط میانی خود در فصل جدید است. این باشگاه پیش از این با متئو کواچیچ از چلسی به توافق رسیده و او را به خدمت گرفته اما این پایان کار نیست و پپ گواردیولا به شدت روی خرید لوکاس پاکتا نیز اصرار دارد و به نظر می رسد که این اصرار در نهایت به نتیجه ختم شود.

وستهم فصل گذشته پاکتا را با مبلغ 60 میلیون یورو از لیون به خدمت گرفت و تمایلی به از دست دادن او ندارد. این باشگاه پیشنهاد اولیه سیتی را رد کرده اما 80 میلیون یورو که رقم پیشنهادی جدید سیتزین‌هاست در کنار علاقه خود این بازیکن برای جدایی شرایط را برای حفظ او سخت کرده است.

1907432

منابع نزدیک به باشگاه وستهم از کوتاه آمدن مدیران این باشگاه خبر می‌دهند. آن‌ها شاید بتوانند به سیتی نه بگویند اما در شرایطی که خود پاکتا اصرار به رفتن داشته باشد کاری از دستشان ساخته نیست.

سیتی برای تامین خواسته پپ گواردیولا علاوه بر جلب رضایت شخصی پاکتا با ارائه پیشنهادات متعدد به مدیران وستهم توانسته آن‌ها را هم پای میز مذاکره بنشاند. جدیدترین اخبار حاکی از آن است که آبی‌های منچستر علاوه بر پرداخت پول هنگفت، حاضرند چند بازیکن نیز برای معاوضه با پاکتا به وستهم پیشنهاد دهند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات در توئیت جدید خود مدعی شد که مذاکره سیتی با وستهم برای جذب پاکتا وارد مرحله جدی‌تری شده و احتمالا تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به سرانجام برسد.

دیدگاه‌ها