کد خبر : 1956303 | 19 مرداد 1402 ساعت 07:30 | 22.1K بازدید | 17 دیدگاه

تیم جدیدی میسازیم، منتظر باشید

وعده مهمی که تارتار به قوی سپید داد

شروع فصل برای تیم تازه ساخته ملوان، با یک شکست تلخ همراه بود.

وعده مهمی که تارتار به قوی سپید داد

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری نزدیک که با شروع خوب ملوان، هواداران این تیم را امیدوار کرده بود، میتوانست با نتیجه بهتری به پایان برسد اما به هر حال این تقدیری بود که سن سیروس برای قوی سپید در هفته اول نوشته بود.

اما شاید تغییرات زیاد و زمان کمتر، پارامترهایی بودند که در پس پرده این شکست رویت می‌شدند. ملوان جزو چهار تیم آخری بود که به دلیل مشکلات مدیریتی، دیرتر پیش فصل خود را استارت زد و نتوانست در زمان موردنظر کادرفنی آماده شروع رقابت‌ها شود.

همچنین ملوان باتوجه به سلیقه سرمربی جدید و همچنین پایان قرارداد بازیکنان فصل پیش، دامنه تغییرات بلندی را تجربه کرد و کار تا جایی پیش رفت که این تیم با ۸ بازیکن جدید وارد زمین شد.

البته نفرات جدید طبیعتا بازیکنانی شناخته‌شده‌تر در سطح فوتبال ایران هستند اما به وضوح هنوز هماهنگی موردنظر را به دست نیاورده‌اند.

این موارد نکاتی هستند که البته از زبان هواداران در استادیوم سن سیروس نیز خارج شدند و در نهایت به اتاق نشست خبری هم رسید تا تارتار بگوید: زمان نداشتیم و فقط یک مقدار کار بدنی انجام دادیم. ما به زمان نیاز داریم. از هوادارانمان می خواهم که صبور باشند.

1907480
1907481

او ادامه داد: مطمئن باشند این تیم را درست می کنیم. تیم خوبی هستیم. بازیکنان خوبی داریم. با وجود زمان کم اما در نیمه دوم مسلط بودیم در بازی. با  زمین خراب نمی توانیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم زمین هرچه زودتر شرایطش خوب شود.

بنابراین، شکست برابر ذوب‌آهن شروع راه تیمی است این فصل میخواهد با نتایج بهتر از فصل گذشته در لیگ برتر ایران بماند. تیمی که بعد از ۸ شهریور احتمالا سه بازیکن آزاد را هم اضافه می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشد.

📷عکس: علی رفعتی

دیدگاه‌ها