کد خبر : 1956311 | 19 مرداد 1402 ساعت 05:19 | 77.1K بازدید | 19 دیدگاه

به لیگ خوش آمدی ستاره دربی‌ها

بازگشت جانانه فرشید با پیراهن قرمز !

فرشید اسماعیلی با ورود به زمین در مصاف با پیکان، در تغییر جریان بازی و نتیجه اثرگذار بود.

بازگشت جانانه فرشید با پیراهن قرمز !

به گزارش "ورزش‌سه"، نیمه اول برای نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی که هوادارانش در انتظار اولین پیروزی فصل بودند، خوب پیش نرفت و آنها نه تنها با شکست یک گله به رختکن رفتند، که حتی شاگردان خطیبی در مجموع عملکرد بهتری نسبت به آنها ارائه کردند.

این نمایش در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد، اما رفته رفته با تعویض‌های کادر فنی نساجی که صابر حردانی و فرشید اسماعیلی را به عنوان دو بازیکن تازه نفس و باتجربه وارد زمین کرد، ورق برگشت.

پس از این تعویض ها بود که نساجی شرایط بازی را تغییر داد و پیکان را در زمین خودش حبس کرد، تا درنهایت پس از چند دقیقه پرفشار، ارسال فرشید اسماعیلی روی یک ضربه ایستگاهی به گل اول مسابقه بدل شود.

پس از گل اول قرمزپوشان قائمشهری که در دقیقه 84 وارد دروازه ایمان صادقی شد، بازیکنان نساجی با انگیزه زیادی به دنبال گل دوم و کسب پیروزی بودند و چیزی نمانده بود که اسماعیلی اولین گل خود را هم پس از ارسال اولین پاس گل با پیراهن قرمز به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن که از ایمان صادقی سنگربان پیکان هم عبور کرده بود، با حضور به موقع مدافع پیکان به کرنر زده شد.

1907492
فرشید اسماعیلی پس از جدایی از استقلال و پیوستن به فولاد با مصدومیت شدیدی مواجه شد و به همین دلیل فصل گذشته نتوانست برای تیمش بازی کند. او حالا در نساجی امیدوار است روزهای خوش دوران حضور در استقلال را برای هواداران این تیم تداعی کند.

نساجی در دقایق پایانی روی ارسالی های فرشید اسماعیلی بسیار خطرناک شده بود و شاید اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد، حملات آنها به گل دوم و پیروزی بخش تبدیل می‌شد، تا هم شروع ستاره سابق استقلال در قائمشهر رویایی تر شود و هم مهدی رحمتی در اولین حضور خود روی نیمکت تیم جدید با 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

دیدگاه‌ها