کد خبر : 1956319 | 19 مرداد 1402 ساعت 08:26 | 19.7K بازدید | 19 دیدگاه

فولاد ایستگاه تنفر دو مربی نام آشنای فوتبال ایران

ویسی-نکونام فرصتی برای آشتی

عبدالله ویسی بی محاباترین حرفها را علیه جوادنکونام پس از استعفای او به زبان آورد.

ویسی-نکونام فرصتی برای آشتی

به گزارش”ورزش سه” رابطه ویسی نکونام از آنجایی به هم خورد که بعد از قهرمانی فولاد با نکونام در جام حذفی آنها به دلایل مختلف به جای تمدید قرارداد با نکو سراغ ویسی رفتند و تیم را به این مربی پرافتخار فوتبال خوزستان سپردند.

ویسی اما در هفته سوم کنار رفت و جای خود را به نکونام داد که انگار به قلمرویی برمی گشت که از قبل سندش را به نامش زده بودند.

این مساله با واکنش تند ویسی مواجه شد و او ابتدا تعدادی از بازیکنان را متهم به کم کاری در کسب نتایج ضعیف فولاد کرد ومدتی را در سکوت گذراند. اما وقتی یک فصل و نیم بعد نکونام از هدایت فولاد کنار کشید و تیم را در ارتباط با مسایل مدیریتی در لیگ قهرمانان رها کرد این ویسی بود که در یک مصاحبه رادیویی تندترین حرفها علیه جانشینش در فولاد به زبان آورد. بعد از آن مصاحبه نکونام مدتها از چشمها دور بود و سرانجام با سرمربیگری استقلال به صحنه بازگشت. در این مدت ویسی به نفت آبادان پیوسته و در آنجا نتایج غیرقابل باوری گرفته بود چیزی که باعث شد تان او به عنوان یکی از بهترین مربیان داخلی لیگ در پایان فصل گذشته مطرح شود.حالا این دو در هفته اول در آبادان با هم دیدار می کنند در حالی که خبری از فولاد نیست و هدایت این تیم بر عهده علیرضا منصوریان است.

نکونام هم اولین بازی خود با استقلال را در موقعیتی انجام می دهد که تا به حال تجربه اش را نداشته در حالی او اینبار نبود حامی مدیریتی را واقعا و با تمام وجود حس می کند. شاید درست برعکس ویسی که چنان جوی را در آبادان به سود خود ایجاد کرده که هیچکس نمی تواند به او بگوید بالای چشمت ابروست! این مقدمه ای بر یکی از مهمترین بازیهای لیگ برتر است. نفت آبادان-استقلال. در ورزشگاهی که دیدارهایی به یاد ماندنی از این دو تیم قدیمی و پرافتخار فوتبال ایران را میزبانی کرده است.

دیدگاه‌ها