کد خبر : 1956320 | 19 مرداد 1402 ساعت 05:29 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت هیجان به سالن‌های فوتسال؛

هفته دوم لیگ‌برتر: چه چیزی پیش روی ماست

ماه عسل تیم‌های لیگ‌برتر فوتسال روز پنج شنبه به هفته دوم خود خواهد رسید.

هفته دوم لیگ‌برتر: چه چیزی پیش روی ماست

به گزارش "ورزش سه" قطار سریع‌السیر باشگاه‌ها به سرعت در حال حرکت است و پنج‌شنبه توقفی یک روزه در انتظار آن‌ هاست و مشخص نیست که کدام تیم‌ها می‌توانند غنیمت سه امتیازی را به چنگ بیاورند و به سوی هفته سوم به حرکت در بیایند.

اما در هفته‌دوم، چه چیزی پیش روی ماست ؟

گیتی‌پسند اصفهان _ ایرالکو اراک

دو باشگاه با دو تاریخ متفاوت. اراکی‌ها لیگ را پیروزمندانه آغاز کرده‌اند و اصفهانی‌ها هم خندان از سیرجان به خانه بازگشته‌اند. پیش‌بینی می‌شود که شاگردان کشاورز بی‌ترحم و ستیزانه به استقبال رضاکردی و تیمش بروند. 
به احتمال فراوان پس از بازی، گیتی‌پسند آن بالا می‌ماند و ایرالکو به میانه‌ها پرت می‌شود. اما یادمان نرود که مهمان تازه وارد با دفاع کردن خو گرفته است و هیولای اصفهان هم چنین طعمه‌هایی را از کف نداده !

1907505

کراپ الوند _ مس سونگون ورزقان 

پیکار دیگری آغاز شده و رفقا و رقبای قدیمی بازگشته‌اند. همچنین ""خَطَرات و خاطرات"" . در چنین قابی بازیکنانی بوده‌اند که با پیراهن دو باشگاه تاریخ را ورق زده‌اند . پرسش‌ها بی‌شمار بوده و گیج کننده . یکی از آن‌ها مهدی جاوید است که به کدام تیم تعلق دارد و برای کجا ؟ کراپی‌ها هر نتیجه‌ای جز پیروزی برای‌شان شکست قلمداد می‌شود و در این رزم به تساوی هم قناعت نخواهند کرد . اما سونگونی‌ها هم آداب باختن را خیلی وقت است فراموش کرده‌اند . 
لبخند مدعیان پدیدار شده و آن‌ها می‌دانند که ترمز یک تیم کشیده خواهد شد و چه بهتر که آن تیم پادشاه نارنجی‌پوش باشد !

1907503

سفیرگفتمان تهران _ آناصنعت پاسارگاد قم

استراتژی دو تیم در نقل‌وانتقالات دو روی سکه بوده. قمی‌ها عالیجناب‌هایش را بازگردانده و سفیری‌ها دست به خانه تکانی بزرگی زده‌اند . کمتر کسی تصور می‌کرد که زرخانلی و جوانانش دست پُر مشهد را ترک می‌کنند و همان افراد مدعی هستند که سفیرگفتمان برای آناصنعت خطرساز خواهد شد. سپاه حسین صبوری نشان داده که در قلمرویش ویران کننده است، اما بیرون از قم چه ؟
جدول آنا صنعت را در جایگاه دوم جای داده و سفیر را در مکانی که فصل گذشته را به پایان رسانده یعنی ""رتبه هفتم"" .

1907504

مقاومت البرز _ شهرداری ساوه

اگر علاءالدین خوش‌شانس بود که چراغ جادو در مسیر زندگی‌اش سبز شد، کرجی‌ها نیک بخت بوده‌اند که پس از سقوط باری دیگر به حیات زندگی بازگشته‌اند. سربازهای به صف کشیده این تحفه‌ی شیرین را دو دستی به آغوش بُرده‌اند و بعید است که رهایش کنند. آن سوی گوی، شگفتی‌سازان ساوجی نمی‌دانند که با چه تیمی ، چه سیستمی و با چه شکلی روبه‌رو خواهند شد. حتی نمی‌دانند آخرین بار تو کدام تاریخ در پنت هاوس لیگ پرسه زده‌اند اما حالا با حل کردن معمای کوچکی به اسم مقاومت که پنج جلسه هم به تمرینات نپرداخته، می‌توانند طعم صدرنشینی را پس از سالیان دراز بچشند !

پالایش نفت بندرعباس _ گهرزمین سیرجان

هزیمت کرده‌‌ها در بندرعباس به مصاف هم می‌روند‌ . مقهور شده‌های هفته‌اول ‌. گهرزمین باید تاوان ناکامی در منزلگاهش را در بندرعباس بدهد . آن‌هم مقابل تیمی که پنج روز پیش تا آستانه تصرف سرزمین پادشاهی پیش رفته بوده اما سرانجام زانو زده. حِرص پالایشی‌ها برای بدست آوردن پیروزی غیر قابل وصف بوده و آن‌ها با تماشاگرانشان لحظه‌ها را شمارده‌اند. تیم‌هایی که دریادلانه در نقل‌وانتقالات خرج کرده‌اند، نمی‌خواهند کِشتی‌هایشان در همین آغاز مسیر گرفتار امواج و شلاق موج‌ها شود. این همان دیداری است که طرفداران فوتسال برای تماشایش، گوشه ذهن خود دارند. اعداد پایین جدول برای آن‌هاست . یازدهم برای گهرزمین و سیزدهم برای پالایش نفت بندرعباس .

فولاد زرند ایرانیان _ فرش آرا مشهد

ابرهای سیاه بالای سر کدام تیم سایه می‌افکند؟ برای زرندی‌ها که دیدار نخست را با حرمان پشت‌سر گذاشته‌اند یا مشهدی‌های خوش‌خیال در هفته اول که تنها تساوی لیگ را رقم زدند؟ وقتی پرونده فرش‌آرا و سفیرگفتمان بسته شد. کارشناسان خطاب به حسن زاده می‌گفتند ""برو تا زمانی تقاص بدهی "". 
فولادزرند هر چند در رفت‌وآمد بازیکنانش کولاک نکرده، اما ضعیف هم نبوده ! پایمرد به این موضوع پی بُرده که مربیان خانه‌نشین با رزومه‌ای بسیار قوی تر از خودش منتظر تماس مدیران باشگاه‌ها هستند ‌. می‌داند ناکامی در دو دیدار آن‌هم برابر تیم‌های فانوس بدست نابخشودنی است و به این درک رسیده که جز توفیق در میدان میزبانی، هیچ چیز زرندی‌ها را راضی نمی‌کند. هیچ چیز !

سن‌ایچ ساوه _ پوشاک حافظ ساری

اوان کار از دستشان رها گردید و تیمی که از مدعیان یاد می‌شد با انهزام شهر قم را ترک نمود . اگرچه نباید سن‌‌ایچ را فعلا خُرده گرفت و تنها زمانی ناقوس‌ها برای جواد اصغری مقدم به صدا در می‌آید که بدون پیروزی به سوی دربی ساوه عزیمت کنند. رتبه سن‌ایچ غریبانه بوده و تعجب‌برانگیز. آن‌ها در قعر به سَر می‌برند و همین موضوع محکومیت این تیم را برای سه امتیاز خانگی بیشتر کرده .
اولین آزمون آقای تسلیم ناپذیر و ساروی‌ها دشوار بوده و درشت . مصطفی نظری به کهنه سرباز‌ها دل بسته و اولین تئاتر بازیگران با سابقه‌اش در سالن فجر خواهد بود. در تلار خوفناک ساوه‌ای‌ها با تماشاگرانی که قرار نیست تو را بابت نمایش تشویق کنند. آنجا هستند تا تو را لِه کنند.

دیدگاه‌ها