کد خبر : 1956331 | 19 مرداد 1402 ساعت 01:45 | 22.7K بازدید | 4 دیدگاه

مندی بعد از تبرئه اخیر دوباره محکوم شد

ستاره سابق سیتی در خلاف کردن رکورد می‌زند!

بنجامین مندی بعد از تبرئه شدن از اتهام تجاوز به یک جرم دیگر محکوم شده است!

ستاره سابق سیتی در خلاف کردن رکورد می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین مندی تنها چند هفته بعد از اینکه از اتهام تجاوز جنسی توسط دادگاه چستر تبرئه شد، به یک مورد دیگر محکوم شده است. روز گذشته دادگاهی برای این بازیکن در لندن تشکیل شد که خودش در آن حضور نداشت.

این مدافع 29 ساله فرانسوی، توسط مقامات مالیاتی انگلیس متهم به عدم پرداخت 920 هزار یورو مالیات شده است. به گزارش گاردین، بازیکن جدید لوریان قصد دارد در صورت محکوم شدن به پرداخت این مبلغ سراغ باشگاه منچسترسیتی برود.

وکلای این بازیکن در تلاش هستند تا بخشی از طلب او از سیتی را به پرداخت این مبلغ اختصاص دهند. باشگاه انگلیسی بعد از اینکه اعلام جرم او در سال 2021 دیگر دستمزد او را پرداخت نکرد و در حال حاضر مبلغ قابل توجهی به این بازیکن بدهکار است.

1907523

نزدیکان بنجامین مندی در حال مذاکره با سیتی برای دریافت این دستمزد هستند که 11.5 میلیون یورو تخمین زده می شود. علاوه بر این، خانه او در چشایر به ارزش 5.7 میلیون یورو برای فروش گذاشته خواهد شد.

وکیل مندی در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید به اینکه قصد دارد مالیات پرداخت نشده او را با طلب سیتی صاف کند گفت: "ما از دادگاه یک زمان کوتاه خواستیم چرا که با پرداخت دستمزد مندی توسط سیتی این مشکل خیلی زود حل خواهد شد."

دیدگاه‌ها