کد خبر : 1956345 | 19 مرداد 1402 ساعت 09:23 | 75.3K بازدید | 35 دیدگاه

با عرض معذرت از هواداران عزیز!

بارسلونا چاره‌ای جز خریدن این بازیکن ندارد

بارسلونا با تعدیل خواسته های خود به دنبال جذب یک مدافع راست معمولی است.

بارسلونا چاره‌ای جز خریدن این بازیکن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جست و جوی بارسلونا برای یافتن یک مدافع راست همچنان ادامه دارد. این باشگاه با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات به دنبال یافتن یک راه حل فوری است؛ راه حلی که نتیجه آن شاید خیلی باب میل هواداران نباشد.

بازیکنانی چون ژوائو کانسلو و ایوان فراسندا در صدر لیست بارسا برای پست دفاع راست قرار داشتند اما خبرهای امیدوار کننده ای در مورد مذاکره با آنها وجود ندارد. روز چهارشنبه بازیکنان قدیمی بارسلونا جلسه ای با مدیران باشگاه در مورد سیاست های نقل و انتقالاتی داشتند و جذب مدافع وسط مهمترین سوژه بحث آنها بود.

به گزارش آ.س نام پابلو مافئو چند ماه پیش به عنوان گزینه مدنظر بارسلونا مطرح شده بود اما با گذشت زمان تحت الشعاع نام های بزرگتر قرار گرفت. با این حال بعد از اینکه آبی اناری ها توفیقی در جذب یک مدافع راست سرشناس نداشتند او با قیمت حدود 6-8 میلیون یورو به گزینه ای محتمل تبدیل شده که از سایر گزینه ها ارزان‌تر و در دسترس‌تر است.

بارسلونا به یک مدافع راست می خواهد تا بتواند بازی هجومی الخاندرو بالده در سمت چپ را متعادل کند. مافئو با این خواسته مطابقت دارد و علاوه بر این دستمزدش در مایورکا فقط نیم میلیون یورو است. در حالت ایده آل ژاوی خوان فویت، مدافع کناری آرژانتینی را می خواهد اما رقم درخواستی ویارئال (54 میلیون یورو) فراتر از توان باشگاه بارسلوناست.

به این ترتیب مافئو تبدیل به گزینه اصلی کاتالان ها شده است. با این وجود هواداران بارسلونا طی سال های اخیر و بعد از جدایی دنی آلوز از راه حل های دم دستی و ارزان برای دفاع راست خسته شده اند.

دیدگاه‌ها