کد خبر : 1956346 | 19 مرداد 1402 ساعت 09:29 | 32.1K بازدید | 19 دیدگاه

دلیل اصلی برد ۷۰ دقیقه‌ای از نگاه سرمربی ایران

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران سرویس‌های خوب را عامل پیروزی مقابل بلژیک دانست.

دلیل اصلی برد ۷۰ دقیقه‌ای از نگاه سرمربی ایران

به گزارش "ورزش سه"،تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که تا کنون پنج برد متوالی در این رقابت‌ها به دست آورده است، از ساعت 30 دقیقه بامداد پنج‌شنبه 19 مرداد به وقت تهران به مصاف بلژیک رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از این پیروزی گفت: به لحاظ موقعیت و شرایطی که داشتیم مسابقه بسیار مهمی بود. برنده این مسابقه می‌توانست به جمع چهار تیم راه یابد و تیمی که موفق نمی‌شد باید برای مقام‌های پنجم تا هشتم بازی می‌کرد.

او با اشاره به کیفیت تیم بلژیک افزود: بلژیک تیم خوبی است و در مرحله مقدماتی دوم گروه خود شد ه بود و برزیل را سه بر دو شکست داده و برابر ایتالیا بازی خوبی داشت هرچند سه بر یک شکست خورده بود. به هر حال به پلی‌آف صعود کرده و توانسته بود روز گذشته اسلوانی را سه بر یک شکست دهد اما امروز ایران برای این مسابقه برنامه داشت تا با سرویس نقطه قوت آن‌ها که حمله روی تور بود را کنترل کند به گونه‌ای که در ست آخر با سرویس‌های خوب توانستیم حملات تیم بلژیک را 80 درصد کاهش داده و به 20 درصد برسانیم. این موضوع عامل پیروزی ما بود.

وکیلی در خصوص سرویس‌های بازیکنان ایران عنوان کرد: ۸ پوئن مستقیم از سرویس گرفتیم و با سرویس‌های خوبی که زدیم موفق به ۱۳ دفاع شدیم. سرویس خوب و دریافت عوامل اصلی موفقیت امروز ما بود. بلژیک حریف دست و پا بسته‌ای نبود اما در مسابقه امروز به سد محکمی خورد و ما توانستیم پیروز شویم. خوشحالی ما تمام شده است و باید منتظر باشیم برنده مسابقه نیمه‌نهایی باشد.

دیدگاه‌ها