کد خبر : 1956351 | 19 مرداد 1402 ساعت 10:23 | 27.6K بازدید | 15 دیدگاه

نفت رقیب مورد علاقه خارجی‌های استقلال(عکس)

در تقابل های لیگ‌برتری استقلال و صنعت نفت آبادان بازیکنان خارجی نقش پررنگی داشته اند.

نفت رقیب مورد علاقه خارجی‌های استقلال(عکس)

به گزارش”ورزش سه” دیدارهای استقلال و صنعت نفت جز مسابقاتی است که در طول تاریخچه تقابل این دو تیم گل‌های زیادی رد و بدل شده است و گلزنان خارجی زیادی در این مسابقه نام خود را ثبت کرده اند.

گوران یرکویچ مهاجم اسبق آبی‌پوشان در یازدهمین دوره لیگ برتر موفق شد دروازه صنعت را باز کند و در پیروزی ۲-۱ استقلال سهیم باشد.

1907561

استقلال در دوازدهمین دوره لیگ برتر در حالی که از حریف آبادانی خود عقب بود با گل‌های توزی و جانواریو موفق به کامبک و کسب ۳ امتیاز مسابقه شد.

1907557

هجدهمین دوره لیگ برتر با برتری سه بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید که همام طارق عراقی موفق شد یکی از گل‌های استقلال را به نام خود ثبت کند.

در نوزدهمین دوره لیگ برتر یکی از پرگل‌ ترین بازی ها رقم خورد و‌ استقلال استراماچونی موفق شد با ۵ گل تیم‌اسکوچیچ را شکست دهد، دیاباته و میلیچ با گلزنی در این مسابقه در این پیروزی پرگل سهیم بودند، همچنین دیاباته در بازی برگشت موفق‌ به گلزنی در آبادان شد.

1907558
1907560

آخرین گلزن خارجی استقلال مقابل صنعت نفت کوین یامگا بود که فصل گذشته از روی نقطه پنالتی دروازه صنعت نفت را باز کرد، او با حضور در استقلال و به احتمال فراوان بازی در خط حمله آبی‌ها این شانس را دارد تا بار دیگر دروازه نفتی ها را باز کند،دیگر بازیکن خارجی استقلال منتظر محمد است که با توجه به حواشی اخیر بعید است که او مقابل نفت به میدان برود تا شانس گلزنی داشته باشد.

1907559

در‌ تیم صنعت نفت نیز فونیکه سی و جاسم کرار سابقه گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه خود دارند.

دیدار استقلال و صنعت نفت به میزبانی آبادانی ها پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها