کد خبر : 1956384 | 19 مرداد 1402 ساعت 12:45 | 65.1K بازدید | 37 دیدگاه

دستمزدت را ببخش و برو

شرط پی‌اس‌جی برای فسخ با نیمار

پی اس جی نیمار را از فصل بعد کنار گذاشته و او جایی در ایده‌های لوئیس انریکه ندارد. باشگاه حتی حاضر است بر اساس شرایطی خاص با او فسخ کند.

شرط پی‌اس‌جی برای فسخ با نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در ابتدا جزئی از بازیکنان مازاد پی اس جی نبود. او حتی در تور آسیایی حضور داشت و در بازی برابر جونبوک کره به میدان رفت و گلزنی نیز کرد اما دیروز اعلام شد که با تصمیم لوئیس انریکه در فهرست مازاد قرار گرفته و دیگر نباید با تیم اصلی تمرین کند. 

1907201

ماجرای نیمار بعد از آن آغاز شد که در روزهای گذشته خبرهایی در فرانسه منتشر شد که مدعی بود نیمار به پی‌اس‌جی اطلاع داده که خواهان بازی برای این تیم نیست و قصد جدایی دارد. بلافاصله موجی از شایعات به راه افتاد که چلسی مترصد خرید نیمار است. با اینکه پدر ستاره برزیلی در این باره موضع‌گیری کرد و گفت اینکه پسرش قصد ترک پاری سن ژرمن را دارد شایعه است اما این نتوانست موج خبری درباره نیمار را متوقف کند.

ستاره برزیلی که همچنان رکورد گرانقیمت‌ترین انتقال دنیا را در اختیار دارد، اکنون از تیم پاریسی کنار گذاشته شده و باشگاه او را به پیشنهادی معقول واگذار خواهد کرد. گفته می شود الهلال عربستان مشتری جدی نیمار است، ضمن اینکه بارسا نیز او را می خواهد ولی به دلیل مشکلات مالی توان خرید را ندارد.

1907202

در همین رابطه "UOL Esporte" برزیل خبر داد که پی اس جی حتی حاضر است با نیمار فسخ کند تا او به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود شود اما برای این مهم، ستاره برزیلی باید فداکاری کند.

 او تا 2027 قرارداد دارد و پی اس جی اگر نیمار حاضر به گرفتن غرامت نشود و دستمزد فصل پیش رو را ببخشد، مشکلی برای فسخ ندارد. البته این رقم اندکی نخواهد بود و مشخص نیست نیمار حاضر شود از مبلغی هنگفت بگذرد. او 52 میلیون یورو دستمزد می گیرد و این رقم با پاداش ها بیشتر نیز خواهد شد اما شاید ستاره برزیلی برای جدایی هر چه سریعتر از پاریس، این پیشنهاد را بپذیرد. تنها چیزی که مشخص است اینکه، نیمار فصل بعد در پاریس بازی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها