کد خبر : 1956387 | 19 مرداد 1402 ساعت 13:00 | 70.2K بازدید | 17 دیدگاه

انتقال روکه بلوکه شد

هشدار به بارسا: توافق کردیم، پس احترام بگذار

ویتور روکه حداقل تا ژانویه 2024 نمی تواند به رویایش یعنی بازی برای بارسلونا برسد و باید برای باشگاه فعلی خودش به میدان برود.

هشدار به بارسا: توافق کردیم، پس احترام بگذار

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه ماه گذشته به بارسلونا پیوست ولی باشگاه کاتالان به دلیل مشکل فرپلی مالی نمی‌تواند او را فعلا در اختیار داشته باشد و قرار شده حداقل تا ژانویه 2024 برای باشگاه کنونی خود اتلتیکو پارانائنزه بازی کند.

1897080

شرایط با جدایی عثمان دمبله متفاوت شده و حالا بارسلونا بی میل نیست زودتر روکه را در اختیار داشته باشد ولی اتلتیکو پارانائنزه مخالف است. 

بارسا امید داشت با حذف تیم برزیلی از جام لیبرتادورس شرایط برای در اختیار گرفتن روکه تسهیل شود ولی این اتفاق رخ نخواهد داد و اتلتیکو کاملا این انتقال را بلوکه کرده است. تیم برزیلی دو روز پیش با شکست از بولیوار نتوانست به یک چهارم نهایی جام لیبرتادورس برسد ولی آنها روکه را برای بازی های لیگ می خواهند.

1907643

مدیر ورزشی اتلتیکو پارانائنزه در مورد احتمال ملحق شدن روکه به بارسا در تابستان گفت: «در حال حاضر هیچ گزینه ای برای ملحق شدن روکه به بارسا در ماه آگوست وجود ندارد.»

الکساندر ماتوس ادامه داد: «او در ژانویه به بارسا می رود و بهتر است به توافقی که ما با بارسا انجام دادیم، احترام گذاشته شود. درست است که از لیبرتادورس حذف شدیم ولی ما در 20 بازی آخر لیگ به او نیاز داریم تا سهمیه لیبرتادورس 2024 را به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها