کد خبر : 1956390 | 19 مرداد 1402 ساعت 12:57 | 57.5K بازدید | 32 دیدگاه

بدون بازوبند کاپیتانی: رئال یک رهبر جدید دارد

وینیسیوس جونیور، مهاجم تیم رئال مادرید، می‌تواند در این فصل تبدیل به لیدر اصلی تیمش شود.

بدون بازوبند کاپیتانی: رئال یک رهبر جدید دارد

به گزارش "ورزش سه"، تحول وینیسیوس یک واقعیت است. وینگر برزیلی در حال حاضر دو فصل است که یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او در این دو سال بسیار محتاطانه عمل کرد زیرا در ابتدا ورودش، بسیاری به استعداد این بازیکن شک کرده بودند.
وینیسیوس فاصله زیادی تا تبدیل شدن به بهترین بازیکن تیمش ندارد. او می‌توانند رهبر جدید رئال مادرید باشد. فصل پیش رو، با تمامی فصل‌هایی که وینیسیوس در لوس بلانکوس پشت سر گذاشته متفاوت است. پس از جدایی بنزما او بهترین مهاجم رئال مادرید محسوب می‌شود و تا امباپه نیاید کسی جلودار این وینگر برزیلی نیست و تمام مسوولیت‌ها در خط  حمله تیمش را برعهده خواهد گرفت.

1907650

البته این بازیکن همیشه نشان داده است که جسارت لازم دارد و از چنین چالش بزرگی استقبال می‌کند. پیش از این نیز این بازیکن چه در فلامینگو و چه در رئال مادرید این موضوع را نشان داده است. او این جسارت و اعتماد به نفس را در ال‌کلاسیکوها به نمایش گذاشت و از ابتدای آمدنش به رئال مادرید، خطر بزرگی در این بازی برای بارسلونا محسوب می‌شد.
او هیچ ابایی از انجام کارهای چالش برانگیز ندارد. به همین علت در فصل جدید شماره 7 رئال را انتخاب کرد. شماره‌ای که شاید اسطوره‌ای‌ترین عدد در این باشگاه به حساب می‌آید و حتی ممکن است به وینیسیوس کمک کند تا جایگاهش را در تیم ارتقا دهد و به بالاترین سطح خودش برسد.

1907653

اگر بر اساس سلسله مراتب به این موضوع نگاه کنیم، بازیکنانی مانند دنی کارواخال و تونی کروس از این برزیلی جلوتراند، اما مطمئنا وینیسیوس منتظر نخواهد ماند و تک تک این بازیکنان را به چالش خواهد کشید تا خودش به بهترین بازیکن رئال مادرید تبدیل شود.

دیدگاه‌ها