کد خبر : 1956392 | 19 مرداد 1402 ساعت 13:15 | 111.9K بازدید | 21 دیدگاه

بعد از نیمار و وراتی

انریکه 3 بازیکن دیگر PSG را هم کنار گذاشت

نیمار و مارکو وراتی تنها بازیکنانی نیستند که از ایده های لوئیس انریکه خارج شده اند. مربی اسپانیایی سه بازیکن دیگر تیم را نیز کنار گذاشت.

انریکه 3 بازیکن دیگر PSG را هم کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد پی اس جی به نیمار و وراتی اعلام کرده که به دنبال تیم دیگری برای خود باشند و با تصمیم لوئیس انریکه دیگر نیازی به آنها نیست.

ستاره برزیلی که از سال 2017 برای پی اس جی بازی می کند، بارسا و الهلال را علاقه‌مند به خود می بیند و وراتی نیز سخت مورد توجه الهلال است اما پاریس به هر قیمتی آنها را از دست نخواهد داد و باید پیشنهاد، معقول و خوب باشد.

1907651

طبق گزارش اکیپ، این دو تنها بازیکنان کنار گذاشته شده از سوی انریکه نیستند و او روی نام رناتو سانچز، هوگو اکتیکیه و خوان برنات نیز قلم قرمز کشیده است. این سه بازیکن نیز باید به دنبال تیم دیگری برای خود باشند.

1732606

 در مورد رناتو از هفته ها پیش مشخص بود که باید از پاریس برود و تنها نظر قطعی انریکه باقی مانده بود. او با رم مذاکرات خوبی داشته است. برنات که که از سال 2018 برای پی اس جی بازی می کند، اغلب با مصدومیت دست به گریبان بوده و در پاریس معتقدند دوران حضور او به پایان رسیده است. اکیتیکه نیز که به تازگی به پی اس جی ملحق شده، به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد.

1907652

این روزها البته مهمترین بازیکن مازاد پاریس، کیلیان امباپه است که نه به دلایل فنی که به خاطر تمدید نکردن از تیم کنار گذاشته شده و دو هفته است با مازادها تمرین می کند تا تکلیفش مشخص شود. او را تهدید کرده اند که در صورت عدم تمدید و جدایی، به سکوها تبعید خواهند شد.

دیدگاه‌ها