کد خبر : 1956410 | 19 مرداد 1402 ساعت 14:57 | 12.3K بازدید | 9 دیدگاه

مسیر سخت نساجی آغاز شد

درودگر زیر سرم بازی را تماشا کرد

مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.

درودگر زیر سرم بازی را تماشا کرد

به گزارش"ورزش سه" نساجی لیگ برتر را با یک تساوی خانگی برابر پیکان آغاز کرد. مسابقه ای که حاشیه‌ایی هم داشت و مهدی رحمتی در دقایق پایانی از زمین بازی اخراج و سپس به طور موقت با حکم محرومیت مواجه شد. 
اما همه جریان در داخل زمین نبود و در جایگاه ویژه شرایط متفاوتی وجود داشت. صادق درودگر مدیرعامل نساجی که از ساعتی قبل از بازی تحت محاصره هواداران قرار گرفته بود که چرا بلیط ها گران است و خیلی ها نتوانستند وارد شوند، در زمان بازی در حالی که سرم به دستش بود و با رنگی پریده و ماسکی بر صورت در جایگاه ویژه نشسته بود و بازی را تماشا می کرد. 

نساجی در هفته اول در حالی که یک صفر از پیکان عقب بود در نهایت توانست با گل دقایق آخر وحید محمدزاده بازیکن جدید این تیم بازی را مساوی کند تا لیگ برتر را بدون شکست شروع کرده باشد. 

1907681

معلوم نیست درودگر تحت فشار دچار ضعف شده و سرم دارویی گرفته یا مشکل دیگری وجود داشته اما هرچه هست به نظر او و اعضای تیم نساجی سال دشواری پیش رو دارند. حضور در لیگ به اندازه کافی پرفشار هست و رفتن به رقابت‌های لیگ قهرمانان یک ظرفیت بیشتر و متفاوت تری را می طلبد. اگر درودگر به خاطر فشار حاصل از کار و مشکلات زیر سرم رفته باشد تیم پزشکی نساجی  کار سختی تا پایان فصل خواهد داشت چرا که این تیم در سخت ترین مسیر تاریخش قرار دارد و فعلا این مسئولیت بزرگ بر دوش درودگر و مهدی رحمتی و بازیکنانی است که فعلا از یک شکست خانگی تساوی ساختند.

دیدگاه‌ها