کد خبر : 1956415 | 19 مرداد 1402 ساعت 15:22 | 119.9K بازدید | 297 دیدگاه

دستیار جدید نکونام

آخرین خرید فصل: هاشمی‌نسب در استقلال!

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مهدی هاشمی‌نسب به کادرفنی این تیم اضافه شد.

آخرین خرید فصل: هاشمی‌نسب در استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، پس از هفته‌ها بحث و گمانه‌زنی‌های متعدد و انتشار اخبار و شایعات متفاوت، سرانجام باشگاه استقلال با مهدی هاشمی‌نسب برای حضور در جمع کادرفنی این تیم به توافق رسید و یاغی فوتبال ایران به صورت رسمی به این تیم بازگشت.

بازیکن سابق آبی‌ها که از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است، در سال‌های اخیر یکی از دستیاران نکونام بوده و حتی پیش از شروع اولین تمرین استقلال، در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کرد.

اما از فردای آن روز و در شرایطی که آبی‌ها برای برگزاری نخستین جلسه تمرینی خود آماده می‌شدند، هاشمی‌نسب تیم را همراهی نکرد تا برخی اخبار گوناگون درخصوص وی منتشر شود و خبرنگاران چندین‌بار درخصوص آخرین وضعیت او، از نکونام سوالاتی را مطرح کردند.

هاشمی‌نسب حتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد و چند روز پیش نیز در مصاحبه با ورزش سه، حضور در کادرفنی استقلال را تکذیب کرد ولی در نهایت و پس از صحبت‌های شکل گرفته بین طرفین، او به جمع دستیاران نکونام اضافه شد.

1907692

استقلالباشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشت:
مهدی هاشمی‌نسب پیشکسوت باشگاه استقلال پس از جلسه با علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به عنوان مربی استقلال امضا کرد و قرار است در تمرینات آبی‌پوشان پایتخت پس از مصاف امروز شرکت کند.

بدین ترتیب و پس از برگزاری دیدار امروز برابر صنعت نفت، هاشمی نسب از روزهای آینده به تمرینات استقلال اضافه می‌شود تا یاغی فوتبال ایران یک بار دیگر به تیم سابقش بازگردد.

دیدگاه‌ها