کد خبر : 1956421 | 19 مرداد 1402 ساعت 15:38 | 52.7K بازدید | 9 دیدگاه

هافبک مازاد منچستریونایتد مشتری پیدا کرد

باشگاه فنرباغچه ترکیه، برای خرید فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی ارائه کرد.

هافبک مازاد منچستریونایتد مشتری پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه ترکیه به دنبال تقویت خط هافبک تیمش است و در این میان آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا برای خرید فرد برزیلی تلاش کنند.

این بازیکن چندان محبوب اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد نیست و در تابستان امسال به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ بود.

فرد کار خودش را از رده‌های پایه اینترناسیونال برزیل آغاز کرد و بعد از آن به تیم اصلی رسید. این بازیکن فقط یک فصل برای تیم اصلی بازی کرد و بعد از آن با مبلغ 15 میلیون یورو، راهی شاختاردونتسک اوکراین شد. این بازیکن 30 ساله، پنج فصل را برای تیم اوکراینی بازی کرد و با درخشش در این تیم توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. تیم‌های مختلفی در تلاش بودند تا این هافبک ریز نقش را به خدمت بگیرند اما در نهایت این منچستریونایتد بود که با مبلغ 60 میلیون یورو، این بازیکن را در سال 2018 به خدمت گرفت.

1907696

اما با شروع کار در منچستریونایتد، عملکرد این بازیکن تحت تاثیر قیمت انتقال بالای آن قرار گرفت و فرد هرگز نتوانست در سطحی که از او انتظار می‌رفت ظاهر شود. هرچند این بازیکن در دو فصل اخیر بازی‌های بهتری را از خود به نمایش گذاشت، اما این برای قانع کردن تن هاخ کافی نبود و به همین دلیل این بازیکن در لیست فروش باشگاه قرار گرفت.

حال طبق گفته فابریتزیو رومانو، باشگاه فنرباغچه ترکیه به طور جدی خواهان جذب این هافبک برزیلی است و برای خرید او یک پیشنهاد به ارزش 15 میلیون یورو ارائه کرده است.

مسئولان باشگاه منچستریونایتد این مذاکرات را تایید کرده‌اند، فنرباغچه می‌خواهد هر چه زودتر این انتقال را به سرانجام برساند.

دیدگاه‌ها