کد خبر : 1956424 | 19 مرداد 1402 ساعت 16:00 | 46.8K بازدید | 26 دیدگاه

حرفی در مورد پاکتا ندارم

طفره گواردیولا از پاسخ به سوال بزرگ

پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد مذاکرات سیتی با وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا حرف بزند. او در مورد جدایی احتمالی کول پالمر نیز چیز خاصی نگفت.

طفره گواردیولا از پاسخ به سوال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از شکست از آرسنال در بازی سوپرجام فوتبال انگلیس فردا در اولین هفته از فصل جدید لیگ برتر به مصاف برنلی خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی در این بازی میهمان است.

1906458

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی تایید کرد که تیمش برای فصل جدید آماده است: «احساس می‌کنم فصل تازه دیروز تمام شده اما حالا باید دوباره شروع کنیم. ما از صفر شروع می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. خوب نیست که در ماه آگوست و سپتامبر به قهرمانی فکر کنیم. ما هفته به هفته خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم هر روز بهتر شویم.»

تکرار قهرمانی فصل گذشته: «فکر نمی‌کنم بتوانیم کاری را که فصل گذشته انجام دادیم، انجام دهیم (فتح سه‌گانه). ما فصل گذشته به بالاترین قله صعود کردیم اما اکنون از آن کوه پایین آمده‌ایم. ما مانند بقیه شروع می‌کنیم. ذهنیت ما حکم خواهد کرد که فصل چگونه خواهد بود. هر فصل شما از صفر شروع می‌کنید. تاریخ این را ثابت کرده که موفقیت فصل قبل تضمینی برای موفقیت در فصل بعد نیست.»

1891128

پپ در مورد برنلی گفت: «معمولا بازی‌های اول سخت است، به خصوص در برابر تیم‌هایی که به تازگی صعود کرده‌اند. آن‌ها انرژی خوبی دارند و می‌خواهند خوب شروع کنند. ونسان کمپانی (مربی برنلی) ما را به خوبی می‌شناسد. او کاری باورنکردنی انجام داد و تیمش را قاطعانه به لیگ برتر رساند. او تیم خوبی ساخته و مطمئنم کسب پیروزی برای ما دشوار خواهد بود و اصلا بازی راحتی نداریم.»

موضع در مورد علاقه وستهم به کول پالمر (زننده گل سیتی به آرسنال): «کول پالمر با ماست. امروز او با ما تمرین کرد اما در ادامه چه اتفاقی قرار است بیفتد را نمی‌دانم. البته می‌دانم که او می‌خواهد بیشتر از فصل قبل بازی کند. ریاض محرز رفته، بنابراین کول می‌تواند بیشتر بازی کند. من نمی‌توانم در مورد انتقال او چیزی بگویم چون تمام تصمیمات باید توسط باشگاه گرفته شود. باشگاه باید بهترین تصمیم را برای خودش و بازیکن بگیرد.»

1907036

رفتن هری کین به بایرن: «همه  ویژگی‌های کین را می‌دانند. او یک مهاجم برتر است. گل می‌زند و توانایی پاس گل دادن را دارد. او یک مهاجم استثنایی است. آلن شیرر تنها مردی است که بالاتر از او به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر قرار دارد. البته من هنوز نمی‌دانم وضعیت انتقال او به کجا رسیده و دنیل لوی به او اجازه جدایی داده است یا خیر.»

تقویم فصل: «هر فصل یکسان است، به جز اینکه ما امسال سوپرجام اروپا مقابل سویا و جام باشگاه‌های جهان در عربستان سعودی را خواهیم داشت.»

1907038

علاقه به جذب لوکاس پاکتا: «درباره لوکاس پاکتا پاسخی نمی‌دهم چون او بازیکن وستهم است.»

چالش استارت دوباره: «من باید خودم را به چالش بکشم. بازیکنان باید من را به چالش بکشند. ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم. دوباره شروع می‌کنیم و خواهیم دید تا کجا پیش خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها