کد خبر : 1956430 | 19 مرداد 1402 ساعت 16:45 | 82.1K بازدید | 96 دیدگاه

گزینه‌های جانشینی کورتوا: دست باز رئال

بعد از مصدومیت تیبو کورتوا، رئال مادرید سریعا به دنبال خرید یک دروازه‌بان جایگزین خواهد بود.

گزینه‌های جانشینی کورتوا: دست باز رئال

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات امروز رئال مادرید، حاوی یک شوک بزرگ برای هواداران این تیم بود، تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی این تیم با مصدومیت شدید روبرو شد و این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است. این اتفاق احتمالا باعث می‌شود که کورتوا فصل جدید را شروع نشده از دست بدهد.
حال گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزین احتمالی این دروازه‌بان 31 ساله بالا گرفته است. گزینه‌های مختلفی در بازار نقل و انتقالات تابستانه وجود دارند که برخی از آنها نسبت به بقیه محتمل‌ترند.

کیلور ناواس: این دورازه‌بان 36 ساله کارستاریکایی یکی از گزینه‌ها برای جانشینی کورتوا به حساب می‌آید. ناواس دوران باشکوهی را در این تیم تجربه کرده و این روزها با پایان قرارداد قرضی‌اش به پاری‌سن‌ژرمن بازگشته است. انتقال این بازیکن کار سختی نخواهد بود اما ممکن است سن بالای این دروازه‌بان یک عامل بازدانده برای خرید او باشد.

1907711

یاسین بونو: این دروازه‌بان 32 ساله مراکشی، یکی از گزینه‌های معقول برای رئال مادرید به حساب می‌آید. اما قطعا راضی کردن سویا برای فروش یکی از بهترین بازیکنانش آن‌هم در آستانه شروع فصل، کار آسانی نخواهد بود.

1907710

داوید دخیا: شاید این دروازه‌بان اسپانیایی بهترین گزینه موجود در بازار باشد. دخیا سابقه بازی در لالیگا را دارد. اما نکته مهمی که دخیا را از سایر گزینه‌ها متمایز می‌کند، آزاد بودن این دروازه‌بان است. البته رئال مادرید در راه به خدمت گرفتن این بازیکن باید با بایرن مونیخ رقابت کند.

1907709

غیر از این سه دروازه‌بان، گزینه‌هایی مانند اونای سیمون از اتلتیک بیلبائو، گیورگی مامارداشویلی ستاره جوان والنسیا، کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی و حتی دومینیک لیواکوویچ ستاره 28 ساله دیناموزاگرب هم مطرح شده‌اند. اما به نسبت گزینه‌های اولیه شرایط سخت‌تری برای انتقال به سانتیاگو برنابئو خواهند داشت.
حال باید منتظر ماند و دید که رئال مادرید برای جایگزینی ستاره بلژیکی تیمش به دنبال کدام یک از این گزینه‌ها خواهد رفت.

دیدگاه‌ها