کد خبر : 1956435 | 19 مرداد 1402 ساعت 17:18 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

اولین گلسازی گل‌گهر با یک بازیکن غیرمنتظره

مهران گلزاری ارسال‌کننده پاس گل دوم سرمه‌ای پوشان سیرجانی در افتتاحیه لیگ برتر بود.

اولین گلسازی گل‌گهر با یک بازیکن غیرمنتظره

به گزارش "ورز‌ش‌ سه"، گل‌گهر در شرایطی روز گذشته توانست با نتیجه خیره کننده 3 بر صفر شاگردان منصوریان را در سیرجان از پیش رو بردارد، که گل اول این مسابقه با پنالتی احمدرضا زنده روح به ثمر رسید.

اما پیش از اینکه بازی در نیمه اول خاتمه پیدا کند، این مهران گلزاری بود که با نفوذ خود و ارسال یک پاس عمقی دقیق برای نوید عاشوری زمینه‌ساز گل دوم شاگردان اوزونیدیس در اولین بازی لیگ بیست و سوم شد.

این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که سرمربی یونانی گل گهر در پست دفاع راست بهنام برزای و مهدی تیکدری را به عنوان دو بازیکن شاخص سال‌های اخیر لیگ برتر در اختیار دارد، اما اوزونیدیس در مصاف با فولاد و احتمالا با توجه به نمایش بازیکنان در تمرینات پیش فصل، اقدام به استفاده از مهران گلزاری، کاپیتان کهنه‌کار سیرجانی‌ها، در سمت راست خط دفاعی تیم کرده بود.

این انتخاب، اگرچه گلزاری بیشتر در پست دفاع میانی بازی کرده، جواب هم داد و او توانست اولین پاس گل فصل سیرجانی‌ها را به نام خود بزند.

البته که باید در انتظار ادامه مسابقات ماند و دید که رقابت تیکدری، گلزاری و برزای برای حضور ثابت در سمت راست خط دفاعی گل گهر چطور پیش خواهد رفت.

1907717
1907718

گلزاری در این صحنه با پاس دقیق خود عاشوری در موقعیت تک به تک با کنت قرار داد. البته که عاشوری هم از زاویه بسته به زیبایی توپ را از سنگربان اتریشی فولاد خوزستان عبور داد و ثانیه‌هایی پیش از پایان نیمه اول گل دوم تیمش را ثبت کرد.

1907719
عاشوری پس از به ثمر رساندن گل اول خود در این فصل به این شکل از کاپیتانش تشکر کرد.

دیدگاه‌ها