کد خبر : 1956456 | 19 مرداد 1402 ساعت 18:40 | 41.3K بازدید | 29 دیدگاه

خشم اسطوره یونایتد: آرتتا این چه کاری بود

پیتر اشمایکل از میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به خاطر تصمیم برای جذب دیوید رایا به صورت قرضی از برنتفورد انتقاد کرد.

خشم اسطوره یونایتد: آرتتا این چه کاری بود

به گزارش "ورزش سه"، پیتر اشمایکل، دروازه‌بان اسبق منچستریونایتد، میکل آرتتا را سرزنش کرد که با جذب دیوید رایا به صورت قرضی از برنتفورد، اعتماد به دروازه‌بان شماره یک خود را به خطر انداخته است.

برنتفورد موافقت کرده که رایا با قرارداد 4 میلیون یورویی به آرسنال بپیوندد و گزینه خرید او 32 میلیون یورو تعیین شده است.

علی‌رغم عملکرد مناسب آرون رمزدیل، تصور می‌شود که میکل آرتتا مشتاق است ملی‌پوش انگلیسی رقابت جدی‌تری داشته باشد.

1907744

اما اشمایکل معتقد است که این حرکت به جای رقابت بیشتر، فقط باعث ناامنی بیشتر، بین بازیکنان خواهد شد. اشمایکل به رادیو بی‌بی‌سی 5 لایو گفت: "من اصلا متوجه نمی‌شوم. نمی‌توانم درک کنم که چگونه یک سرمربی می‌تواند به این نتیجه برسد که رقابت برای پیراهن شماره 1 چیز خوبی است. موقعیت یک دروازه بان بسیار خاص است. شما نمی‌توانید به تنهایی چیزی خلق کنید، باید منتظر بمانید تا اتفاقات رخ دهد. اکنون از دروازه‌بان خود می‌خواهید به شما ثابت کند که بهتر از دروازه‌بان دیگری است؟ این فقط اینطور معنی می‌دهد که شما باید کارهایی انجام بدهید که به آن علاقه ندارید. این تنها موقعیتی در زمین است که یک بازیکنان‌ می‌خواهد در آن ثابت باشد. من اصلا متوجه چنین تصمیمی نمی‌شوم. کاری که آرتتا انجام داده این است که ناامنی زیادی در بین این دو بازیکن ایجاد کرد."

1907743

اشمایکل در انتقاد از آرتتا اضافه کرد: "در عین حال، با داشتن دو چالش برای شماره یک، جو بدی را در رختکن ایجاد می‌کنید، زیرا این رقابت مستقیم بین دو بازیکن است که یا در ترکیب هستند یا نه. آن‌ها باید بدانند که اگر اشتباهی هم می‌شود همچنان مورد اعتماد هستند و سرمربی بگوید «مشکلی نیست تو هنوز شماره یک من هستی» اگر این کار را نکنید، نمی‌توانید 100 درصد برای تیم کار کنید."

دیدگاه‌ها