کد خبر : 1956463 | 19 مرداد 1402 ساعت 19:18 | 62K بازدید | 26 دیدگاه

بارسا با این شرط نیمار را برمی‌گرداند

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.

بارسا با این شرط نیمار را برمی‌گرداند

به گزارش "ورزش سه"، عملیات بازگرداندن نیمار به بارسلونا در حال پیشرفت است و اینکه پاری سن ژرمن تایید کرده آماده فروش بازیکن است، می‌تواند به این انتقال سرعت ببخشد.

این فوتبالیست آرزوی بازگشت به باشگاه اسپانیایی را دارد و طبق گزارش نشریه اسپورت ظاهرا تنها راه این است که به صورت قرضی از یک باشگاه عربستانی به لالیگا برود. در صورت تکمیل این انتقال او به عربستان و سپس حضور در بارسلونا، بارسا حداکثر 12 میلیون یورو خالص حقوق پرداخت خواهد کرد.

آینده نیمار می‌تواند در این هفته مشخص شود. پینی زهاوی و پدر این بازیکن در انتقال اثرگذار هستند. همچنین رسانه اسپانیایی می‌گوید یک واسطه بین باشگاه عربستانی خواستار نیمار و بارسلونا وجود دارد که مسائل را بررسی می‌کند.

1907748

نکته کلیدی در کل این است که آیا پاری سن ژرمن با فروش نیمار به یک باشگاه عربستانی موافقت می‌کند یا خیر، اگرچه آن‌ها اگر نمی‌خواهند پول زیادی از دست بدهند، چاره دیگری ندارند. نکته دیگر این است که در اروپا هیچ باشگاهی برای خرید او وجود ندارد. چلسی نمی‌تواند مبلغی که پاری سن ژرمن طلب می‌کند را بپردازد.

مدیران باشگاه فرانسوی معتقدند که باشگاه‌های عربستانی می‌توانند بیش از 100 میلیون پول برای خرید نیمار بپردازند. نیمار باید قراردادی چهارساله امضا کند و حداقل یک سال را در بارسلونا بگذراند. این همان چیزی است که هنوز باشگاه‌های درگیر این انتقال روی آن مذاکره می‌کنند.

در بارسا آن‌ها بسیار حواسشان به دیداری است که قرار شده این هفته بین نماینده نیمار و پی اس جی برگزار شود. پس از این دیدار مشخص می‌شود که آیا مجوزی برای انتقال او به عربستان وجود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها