کد خبر : 1956469 | 19 مرداد 1402 ساعت 19:54 | 43.5K بازدید | 37 دیدگاه

سرگیجه پی‌اس‌جی: امباپه به‌دنبال چه هستی!

آینده کیلیان همچنان نامشخص است و پاری‌سن‌ژرمن از تصمیم اخیر این بازیکن گیج شده است.

سرگیجه پی‌اس‌جی: امباپه به‌دنبال چه هستی!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های پنجشنبه حاکی از آن بود که کیلیان امباپه برای فصل آینده در پاری سن ژرمن خواهد ماند. این ادعا بر اساس ملاقات اخیر بین ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه فرانسوی، و آماده در کمپ تمرینی پاری سن ژرمن منتشر شد. امباپه در این جلسه تصمیم خود را برای تمدید نکردن قرارداد و سپری کردن یک فصل باقی‌مانده از قراردادش اعلام کرد.

باشگاه در پاسخ به او در مورد لزوم انتقال در صورت عدم تمدید قرارداد، هشدار داد و پیامدهای احتمالی برای بازیکن را گوشزد کرد.

پاری سن ژرمن ادعا می‌کند که این تحولات اخیر وضعیت را تغییر نمی‌دهد، زیرا امباپه قبلاً از طریق نامه‌ای به باشگاه اطلاع داده بود که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

لیست گسترده‌ای از اقدامات از سوی دو طرف وجود دارد. به عنوان مثال، تلاش‌های ناامیدکننده برای جذب روبرت لواندوفسکی و برناردو سیلوا در فصل قبل، به احساس امباپه برای عدم فعال‌سازی بند تمدید قرارداد کمک کرد.

1907757

پاری سن ژرمن استدلال می‌کند که تمایل امباپه برای ترک رایگان بدون هیچ‌گونه کمک مالی به باشگاهی که روی او سرمایه‌گذاری کرده، گیج‌کننده است.

آن‌ها نشان می‌دهند که توضیحی از این بازیکن در مورد امتناع از فعال کردن بند تمدید، همان‌طور که او در ابتدا اعلام کرده بود، دریافت نکرده‌اند.

بدون اینکه دلیل دیگری درنظر گرفته شود، در ریاست پاری سن ژرمن، اعتقاد بر این است که این بازیکن پیش‌توافقی با رئال مادرید دارد.

بن‌بست همچنان ادامه دارد. امباپه دور از ترکیب باقی می‌ماند و برای بازی روز شنبه مقابل لوریان در پارک دو پرنس در ترکیب قرار نخواهد گرفت. این اولین بازی فصل برای تیم تحت هدایت لوئیس انریکه خواهد بود.

1907756

امباپه اکنون از عواقب احتمالی در صورت حفظ موضع خود آگاه است، واقعیتی که پاری سن ژرمن آن را گیج‌کننده می‌داند. او در سالی که المپیک و رقابت‌های یورو را در پیش دارد نمی‌تواند همچنان نیمکت‌نشین باشد و از طرفی خواهان جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی فرانسه باشد.

در همین حال، به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن بدون امباپه، بدون توجه به بازیکنی که زمانی نقش اصلی را در برنامه‌های آن‌ها داشت، روی خریدهای جدید خود و پروژه لوئیس انریکه تمرکز کرده است.

دیدگاه‌ها