کد خبر : 1956478 | 19 مرداد 1402 ساعت 20:48 | 26.7K بازدید | 22 دیدگاه

سه بازیکن عراقی در ترکیب؛

رونمایی از ۱۱ برزیلی مقابل استقلال

نفرات منتخب عبدالله ویسی در دیدار با استقلال معرفی شدند.

رونمایی از ۱۱ برزیلی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان که در آخرین هفته فصل گذشته لیگ برتر بقای خود در سطح اول فوتبال ایران را به شکل معجزه‌آسا قطعی کرد، لیگ بیست و سوم را با یک رقابت حساس برابر استقلال شروع می‌کند و عبدالله ویسی اولین ترکیب خود را با حضور پرشمار بازیکنان جدیدش اعلام کرده است.

برزیلی‌های فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در آخرین مسابقه هفته اول فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان یک بازی سخت مقابل استقلال برگزار خواهند کرد و امیدوار به خلق شگفتی در شروع کارشان هستند.

فهد طالب، دروازه‌بان عراقی جدید صنعت نفت آبادان، در ترکیب دیدار با استقلال قرار گرفته است؛ عباس قاسم، دیگر بازیکن عراقی و خرید این تیم، هم در قلب خط دفاعی به همراه میثم تهی‌دست حضور دارد و یوسف وکیا و امیرمحمد پناهی در سمت راست و چپ دفاع هستند.

رحیم آلبوغبیش و حکیم نصاری، دو هافبک دفاعی آبادانی‌ها مقابل استقلال هستند که جلوتر از آنها، طالب ریکانی و حسین شنانی به‌عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می‌کنند و علی یوسف و احمد شریعت‌زاده هم مهاجمان صنعت نفت هستند.

نفت آبادانترکیب صنعت نفت آبادان مقابل استقلال به این شرح است:

فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهی‌دست، یوسف وکیا، امیرمحمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین شنانی، علی یوسف و احمد شریعت‌زاده

دیدگاه‌ها