کد خبر : 1956483 | 19 مرداد 1402 ساعت 20:56 | 115.8K بازدید | 82 دیدگاه

فقط با حضور یک بازیکن جدید

ترکیب استقلال برای بازی با صنعت‌نفت اعلام شد

جواد نکونام یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار نخست در فصل جدید لیگ برتر، معرفی کرد.

ترکیب استقلال برای بازی با صنعت‌نفت اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار لیگ بیست و سوم، استقلال در استادیوم تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. آبی‌پوشان که این روزها درگیر حواشی متعددی هستند، امیدوارند تا فصل را با کسب سه امتیاز خارج از خانه و با قدرت آغاز کنند.

جواد نکونام برای این بازی تغییر چندانی در ترکیب تیم فصل گذشته ایجاد نکرده و آرمین سهرابیان تنها بازیکن تازه‌واردی است که از ابتدا به میدان رفته است.

استقلالترکیب آبی‌پوشان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

1907242

بولت استقلالسیدحسین حسینی که تابستان امسال برای سومین بار از استقلال خداحافظی کرد، بازگشت چندباره‌ای به تیم داشت و امروز نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

بولت استقلالپس از بازگشت سهرابیان بعد از چهار سال، او به عنوان زوج محمدحسین مرادمند در خط دفاعی به میدان می‌رود.

بولت استقلالدر میان کمبود بازیکن در پست مدافع راست، صالح حردانی در این بخش از زمین به میدان می‌رود. ابوالفضل جلالی نیز در سمت چپ انجام وظیفه می‌کند.

بولت استقلالبا محرومیت روزبه چشمی، دست نکونام در میانه میدان چندان باز نیست. زبیر نیک‌نفس جانشین او شده و آرش رضاوند به همراه مهدی مهدی‌پور یک خط جلوتر بازی می‌کنند.

بولت استقلالنکونام تصمیم جالبی گرفته و جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به میدان رفته است. در سمت راست نیز کوین یامگا بازی می‌کند.

بولت استقلالمطابق انتظار، ارسلان مطهری تک مهاجم استقلال در این دیدار است و گیتاریست، امید اول گلزنی تیمش به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها