کد خبر : 1956511 | 19 مرداد 1402 ساعت 22:26 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

سه امتیاز مسابقه حق ما بود؛

کلانتری: در مورد جدایی حرف نزنید که شخصی است!

ایوب کلانتری می‌گوید اتفاقاتی در نساجی رخ داد که باعث شد او تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد‌.

کلانتری: در مورد جدایی حرف نزنید که شخصی است!

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری که در نقل و انتقالات تابستانی امسال از نساجی جدا شد و هوادار را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد، امروز برای اولین بار با پیراهن تیم جدید خود در یک بازی رسمی شرکت کرد.

کلانتری پس از تساوی برابر مس رفسنجان درباره جدایی خود از نساجی گفت: بالاخره فوتبال است و گاهی شرایط طوری است که باید جابجا شد. فوتبال حرفه‌ای است و انشاالله در کنار بچه‌های تیم هوادار فصل خوبی داشته باشم.

ویدئو: 307423

او در خصوص تقابل با مس رفسنجان گفت: بازی اول همیشه بازی سختی است و بازیکنان از شرایط مسابقه دور هستند، اما ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و با احترامی که برای بازیکنان تیم مس رفسنجان قائل هستم، سه امتیاز بازی حق ما بود.

کلانتری درباره حضور محمود فکری در هوادار گفت: من پیش از این در دوره‌ای کوتاه با آقای فکری همکاری کرده بودم و ان‌شاءالله که روز به روز بتوانیم بیشتر با بچه‌ها هماهنگ شویم و فوتبال بهتری ارائه بدهیم.

کاپیتان نساجی درباره خروج از اردوی این تیم و حاشیه‌هایی که پیرامون جدایی‌اش وجود داشت، عنوان کرد: آن اتفاق به خاطر مسائل شخصی بود و ترجیح می‌دهم درباره تیم‌های دیگر صحبت کنم. با نساجی خاطرات خیلی خوبی دارم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

او در واکنش به اینکه شنیده می‌شد مشکل او بر سر بازوبند کاپیتانی بوده است، گفت: چنین چیزی نبود. بالاخره اتفاقاتی افتاد که لازم دیدم از جمع نساجی‌چی‌ها جدا شوم. ان‌شاءالله که موفق باشند.

دیدگاه‌ها