کد خبر : 1956514 | 19 مرداد 1402 ساعت 22:33 | 78.3K بازدید | 24 دیدگاه

رسمی: مدافع ملی‌پوش برزیلی به الاهلی پیوست

راجر ایبانز، مدافع برزیلی رم، با قراردادی چهار ساله راهی باشگاه الاهلی عربستان شد.

رسمی: مدافع ملی‌پوش برزیلی به الاهلی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ایبانز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2020 از آتالانتا جدا شد تا پیراهن رم را به تن کند و سه سال و نیم در این تیم حضور داشت. 

او در طول دوران حضورش در رم در 149 بازی برای این تیم به میدان رفت که 106 بازی آن در چارچوب رقابت‌های سری آ بود و موفق شد 9 گل هم در تمامی رقابت‌ها با پیراهن جالوروسی به ثمر برساند.

این مدافع برزیلی همچنین یکی از بازیکنانی بود که موفق شد در سال 2022 با رم قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را به دست آورد و همچنین به آنها در صعود به فینال لیگ اروپا در فصل گذشته کمک کرد، هرچند این تیم نتوانست جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. 

1907840

رم از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به حال هیچ هزینه‌ای برای جذب بازیکن جدید و تقویت تیمش انجام داده و فروش ایبانز می‌تواند به آنها برای تامین هزینه جذب بازیکنان مدنظرشان کمک کند. 

ایبانز قراردادی چهار ساله با باشگاه الاهلی عربستان به امضا رسانده تا از ابتدای فصل جدید در ترکیب این تیم به میدان برود. توافق رم و الاهلی بر سر انتقال این بازیکن با 28.5 میلیون یورو انجام شده است.

باشگاه رم با انتشار بیانیه‌ای خبر جدایی او را به صورت رسمی تایید کرد و برای این بازیکن در باشگاه جدیدش در فصل 24-2023 آرزوی موفقیت کرد. 

دیدگاه‌ها