کد خبر : 1956523 | 19 مرداد 1402 ساعت 23:32 | 74.1K بازدید | 30 دیدگاه

بازی با احساس امباپه: تمدید نکنی، همه اخراج می‌شوند!

پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده که جدایی او به عنوان بازیکن آزاد باعث اخراج بسیاری از این باشگاه خواهد شد.

بازی با احساس امباپه: تمدید نکنی، همه اخراج می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه تصمیم گرفته که هر طور شده به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه پاری سن ژرمن جدا شود و حاضر نیست قراردادش را با آنها تمدید کند.

تلاش پی اس جی برای فروش او در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم تا اینجای کار بی‌نتیجه بوده و او هنوز نپذیرفته که در این تابستان به باشگاه دیگری منتقل شود تا سود حاصل از فروشش به این باشگاه برسد.

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که مدیران پاری سن ژرمن نامه‌ای را برای این ستاره فرانسوی و نمایندگانش ارسال کرده‌اند و در آن تاکید کرده‎‌اند که اگر سودی از فروش او به دست نیاورند، باید بازیکنانی را به فروش برسانند و کارمندانی را اخراج کنند تا ضرر حاصل از این اتفاق جبران شود. 

1907178

پی اس جی خواهان دریافتی مبلغی در حدود 250 میلیون یورو در ازای فروش امباپه است که مبلغ بسیار زیاد و قابل توجهی است و بعید به نظر می‌رسد که باشگاهی جز باشگاه‌های عربستانی حاضر به پرداخت آن باشند.

پیش از این گفته شده بود که الهلال مبلغ 300 میلیون یورو را به صورت رسمی برای جذب این مهاجم پیشنهاد داده و آماده است تا دستمزد 700 میلیون یورویی هم به خود او پرداخت کند اما پاسخ این بازیکن به این پیشنهاد باورنکردنی منفی بود.

مدیران پی اس جی که اعلام کرده‌اند با این وضعیت حاضر نخواهند بود حتی یک دقیقه به امباپه در طول فصل آینده بازی دهند، اطمینان دارند که او با مدیران رئال مادرید به توافق رسیده و قصد دارد در پایان فصل آینده به صورت رایگان به این باشگاه ملحق شود و این موضوع باعث عصبانیت شدید آنها شده است.

دیدگاه‌ها