کد خبر : 1956532 | 20 مرداد 1402 ساعت 00:30 | 159K بازدید | 129 دیدگاه

آنها در نیمه اول ما را اذیت کردند

نکونام: باید سرتاپای این بازیکنان را طلا بگیریم

سرمربی استقلال می‌گوید آنها امشب در دو مسابقه به میدان رفتند، هم در برابر گرمای هوا و هم تیم صنعت نفت آبادان.

نکونام: باید سرتاپای این بازیکنان را طلا بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام موفق شد در نخستین حضور روی نیمکت استقلال، سه امتیاز شیرین را از آبادان به تهران بیاورد. آبی پوشان در این دیدار که از حریف خود کاملا برتر بودند، با سه گل به پیروزی رسیدند و گام نخست را محکم برداشتند.

اول از همه، باز هم خدمت خانواده عجمی‌پور تسلیت می‌گویم. واقعا این اتفاق همه ما را ناراحت کرد. دوست داشتیم که او را امروز درون زمین ببینیم و از فوتبالش لذت ببریم. ولی متأسفانه در بین ما نیست. به خانواده‌اش، مردم آبادان، تیم خوب صنعت نفت تسلیت می‌گویم و امیدوارم که همیشه شادی باشد و شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

1907876

بولت استقلالبازی در این هوا سخت است
بولت زیر مجموعهخود من چهار سال در این استان مربیگری کرده‌ام. فوتبال بازی کردن در این هوای گرم سخت است، بخصوص برای تیم‌هایی که از شهرهای دیگر به اینجا می‌آیند و بازی می‌کنند. این موضوع شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند.

بولت استقلالامشب دو مسابقه داشتیم
بولت زیر مجموعهبا بچه‌ها که صحبت می‌کردیم، اول بازی به آنها گفتیم هوای گرم یک مسابقه است و دیدار با تیم خوب صنعت نفت هم یک مسابقه است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. باید سر تا پای بازیکنانی که امروز در اختیار من بودند و برای من و باشگاه بزرگ استقلال بازی کردند را طلا گرفت.

بولت استقلالصنعت نفت در نیمه اول ما را اذیت کرد
بولت زیر مجموعهدیدید که آنها بدون هیچ چشم‌داشت و خواسته غیرمعقولی، برابر تیم خوب صنعت نفت چه فوتبالی بازی کردند. آنها در نیمه اول ما را خیلی اذیت کردند. بابت داشتن چنین تیم خوبی، به آقای ویسی تبریک می‌گویم.

1907878

بولت استقلالحیف که نمی‌توانم کاری برای بازیکنانم بکنم
بولت زیر مجموعهخودتان دیدید در این گرما و رطوبتی که هوا داشت، چقدر خوب و جانانه جنگیدند. ممنونشان هستم و از آنها تشکر می‌کنم. حیف که کاری از دستم برایشان برنمی‌آید وگرنه کارهای بزرگی برای آنها انجام می‌دادم.

بولت استقلالفقط پیروزی برایم مهم بود
بولت زیر مجموعهبه هواداران تبریک می‌گویم، این پیروزی برای آنهاست. کسانی که از تیم، من و بازیکنان حمایت کردند لیاقت این پیروزی را داشتند. اصلا به نتیجه کاری ندارم. در این دیدار فقط پیروزی برایم مهم بود. شرایط تیمی و بازیکنان که خیلی خوب بود اهمیت داشت.

1907877

بولت استقلالکار جادویی‌ای با بازیکنان انجام نداده‌ایم
بولت زیر مجموعهسرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بازیکنانی که فصل گذشته کیفیت مطلوبی نداشتند در این بازی خوب بازی کردند، گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و چیز جادویی‌ای نداریم، اینها کیفیت بازیکنان است. به آنها گفته‌ام باید فقط خودشان باشند و تمرینات را با جدیت دنبال کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

بولت استقلالدرباره بازیکن جدید خارجی خبری ندارم
بولت زیر مجموعهنکونام در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود بازیکنی از آمریکای جنوبی به ایران آمده، ولی با او قرارداد بسته نشده است، گفت: واقعیتش خبری در این باره ندارم. اگر بازیکنی موردتأیید من بود و درخواستش را داده بودم، اطلاعات کافی می‌دادم. بازیکن را نمی‌شناسم و چیزی که در موردش اطلاعی ندارم، نمی‌توانم صحبت کنم.

عکس‌ها: مهزیار شهنی

دیدگاه‌ها