کد خبر : 1956542 | 20 مرداد 1402 ساعت 01:01 | 61.3K بازدید | 39 دیدگاه

با یک باخت جهنمی نمی‌شویم؛

ویسی: کاش به من بد و بیراه می‌گفتند!

عبدالله ویسی می‌گوید شیرازه صنعت نفت پس از دریافت گل اول از استقلال از هم پاشید و در ادامه بازیکنان او نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

ویسی: کاش به من بد و بیراه می‌گفتند!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از شکست سه بر صفر برابر استقلال اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که یک بازی سخت مقابل تماشاگرانمان داشته باشیم. ما خوب شروع کردیم و پایاپای پیش رفتیم، اما زمانی که گل خوردیم، شیرازه تیممان از هم پاشید و مقابل تماشاگرانمان بسیار بد و بی‌معنی و زشت بازی کردیم و شرمنده شدیم. من، بچه‌های تیم و همه مجموعه قول می‌دهیم که این نتیجه را جبران کنیم و سعی می‌کنیم دیگر این اتفاق رخ ندهد. ما به تجربه و شهامت استقلال باختیم و هر گلی که می‌خوردیم، بدتر می‌شدیم. نباید با سه گل می‌باختیم اما سه امتیاز حق استقلال بود و به آنها تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به این سوال که چرا عملکرد صنعت نفت پس از دریافت گل تغییر کرد، گفت: وقتی شما در خانه خودت و مقابل تماشاگرانت گل می‌خوری، شیرازه تیم از هم پاشیده می‌شود. تجربه می‌تواند به تیم کمک کند، اما ما بی‌تجربه بازی کردیم؛ نه اینکه بازیکنان باتجربه نداشته باشیم اما کلا بی‌تجربه بازی کردیم و متاسفانه وا دادیم و هر لحظه بدتر می‌شدیم. می‌شد که اتفاقات بدتری بیفتد، اما خدا را شاکریم که اینطور نشد؛ یعنی استقلال بعد از اینکه دید ما از هم پاشیده شدیم، بی‌محابا می‌آمد. ما تعویض کردیم و بازیکنان جوان را فرستادیم و شرایط کمی بهتر شد اما فایده‌ای نداشت. باز هم می‌گویم قول می‌دهم که دیگر این اتفاق رخ ندهد.

1907888

سرمربی صنعت نفت درباره تقابل با فولاد در هفته دوم عنوان کرد: شعار امسال ما این است که مردم خوشحال باشند، اما متاسفانه هفته اول نتوانستیم. من، کادرم و همه مجموعه تمام وجودمان را می‌گذاریم که اتفاقات خوبی رقم بخورد و این اتفاق تکرار نشود. به هر حال فولاد هم زخمی است و ما هم در خانه خودش بازی داریم. نمی‌دانم چه می‌شود اما تمام تمرکزمان را برای این بازی می‌گذاریم.

ویسی در پاسخ به اینکه پیش از تمدید قراردادش تاکید داشت در تیمی که برای آسیا بسته نشود نمی‌ماند، گفت: من می‌خواستم بروم و ۴-۵ پیشنهاد هم داشتم اما به خاطر مردم آبادان و دوستان و مسئولانی که من صحبت کردند، ماندم. هر کاری که کردند، بودجه بیشتر از این نشد. من گفتم تیمی ببندیم که بتوانیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. مطمئنا هزینه‌هایی که می‌گویند انجام داده‌اند، دروغ است؛ تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود، نمی‌تواند ۳۰۰ میلیارد هزینه کند و تیم ما ۱۰۰ میلیارد. صددرصد دروغ می‌گویند اما آن مسائل به ما ربطی ندارد. ما تیممان را طوری بستیم که مردم اذیت نشوند و نیاییم با یک برد جشن بگیریم. پیروزی‌ها، شادی دارند اما اینکه برای بقای تیم جشن بگیریم، خوب نیست.‌ تمام تلاشمان را می‌کنیم که آن اتفاقات رقم نخورد. نشد که برای سهیمه آسیا تیم ببندیم. تیم‌هایی بالای ۶۰۰-۷۰۰ میلیارد هزینه کردند و زور ما از نظر مالی به آنها نمی‌رسد اما تلاش می‌کنیم که از آنها کم نیاوریم.

1907887

سرمربی صنعت نفت در واکنش به اینکه روز گذشته اعلام کرده بود صادقی شرایط بازی را ندارد اما امروز از او استفاده کرد، عنوان کرد: با تستی که از او گرفتیم مشخص شد زیاد از نظر بدنی مشکلی ندارد و برای ۲۰-۳۰ دقیقه خوب بود.

او درباره سه بازیکن عراقی خود گفت: عراقی‌ها بازی اولشان بود و گلر هم روی هیچ گلی مقصر نبود. آنها هم مثل بقیه بچه‌ها تلاششان را کردند. وقتی باخت بیاوریم، همه چیز جابجا و قاطی می‌شود. اما وقتی برد بیاوریم، هیچ ایرادی معلوم نیست. مطمئنا ایرادها را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم و وارد بازی هفته آینده می‌شویم.

ویسی در پایان گفت: تغییرات همیشه نیاز به زمان دارد اما من نمی‌گویم زمان می‌خواهم. به هر حال از ۴۰ روز قبل شروع کردیم و اولین بار است که صنعت نفت آبادان از ۴۰ روز قبل شروع می‌کند. اولین بار است که صنعت نفت مقداری پول به بازیکنانی که قراردادشان پایین‌تر است، می‌دهد. اولین بار است ما توانستیم بدون دغدغه کنار هم قرار بگیریم و بازی کنیم و مطمئنا راه درازی در پیش خواهیم داشت. با یک باخت جهنمی نمی‌شویم و با یک برد بهشتی نمی‌شویم. مطمئنا راه درازی خواهیم داشت. مردم امروز خیلی تحمل کردم و دمشان گرم؛ این از بد و بیراه گفتن برای من سخت‌تر بود، اما با تمام وجودمان تمرکز می‌کنیم و ادامه راه را می‌رویم. تراکتور هم سه گل خورد، فولاد هم سه گل خورد؛ فوتبال همین است اما مطمئنا جبران می‌کنیم.

دیدگاه‌ها