کد خبر : 1956543 | 20 مرداد 1402 ساعت 01:13 | 55.9K بازدید | 26 دیدگاه

روایت کامل مصدومیت کورتوا: کابوس رئال واقعی شد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در حالی مصدوم شد که این اتفاق به شکلی دراماتیک برای او رخ داده است.

روایت کامل مصدومیت کورتوا: کابوس رئال واقعی شد

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا در تمرین امروز رئال مادرید از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و باید حدود شش تا 9 ماه از میادین دور باشد. 

این خبر شوک بدی به رئال مادرید، هواداران و کادر فنی این تیم وارد کرد، خصوصا که در فاصله دو روز تا اولین بازی رئال در رقابت‌های فصل 24-2023 لالیگا رخ داد و این موضوع کار را برای آنها بیش از پیش سخت خواهد کرد. 

بسیاری از رسانه‌ها خبر دادند که این بازیکن در حالی تمرین امروز را ترک کرد که به شدت اشک می‌ریخت و ناراحت بود و از شدت درد مجبور شد با عصا راه برود.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس به صورت دقیق از اتفاقی که برای او رخ داد پرده برداشته و در مطلبی عنوان کرده که این ستاره بلژیکی در چه شرایطی دچار این مصدومیت شدید شد که باعث دوری طولانی مدت او از میادین خواهد شد.

1907759

ظاهرا تمرین تیمی به صورت کامل تمام شده و بازیکنان اجازه ترک زمین را داشتند؛ اما کورتوا تصمیم می‌گیرد پس از پایان زمان تمرین همچنان در میدان بماند و مشغول تمرین شود. 

دیگر دروازه‌بانان رئال هم پس از پایان تمرین در زمین حضور داشتند و او هم در کنار آنها ماند تا برای شروع فصل و بازی اول که روز شنبه برگزار خواهد شد کاملا آماده باشد، اما در همین عین ناگهان احساس دردی شدید در زانویش می‌کند و در لحظه متوجه می‌شود که رباط صلیبی‌اش آسیب دیده است و به همین دلیل شروع به گریه می‌کند. 

رئال مادرید در تلاش است تا هرچه زودتر گزینه مناسبی را به عنوان جانشین این بازیکن انتخاب و خریداری کند تا بتواند جای خالی او را در طول فصل آینده پر کند.

دیدگاه‌ها