کد خبر : 1956549 | 20 مرداد 1402 ساعت 03:30 | 24.1K بازدید | 4 دیدگاه

عملیات پاکسازی در تورین: اضافه‌ها بیرون!

گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.

عملیات پاکسازی در تورین: اضافه‌ها بیرون!

به گزارش "ورزش سه"، یووونتوس به سختی در تلاش است تا وضعیت مالی این تیم را به شرایط مطلوبی برساند. جریمه‌ها و محرومیت‌های فیفا باعث شد تا بیانکونری سیاست‌های مالی این باشگاه را به کلی تغییر دهد. به همین منظور سران باشگاه یوونتوس اعلام کردند که در صورت وجود پیشنهاد مناسب، حتی ستاره‌هایی مانند فدریکو کیه‌زا و دوشان ولاهوویچ هم می‌توانند فروخته شوند.

در این میان یوونتوس تلاش می‌کند تا روملو لوکاکو را به خدمت بگیرد. این بازیکن در لیست مازاد چلسی قراردارد و حتی شماره‌ای به او اختصاص داده نشده است. ماسیمیلیانو آلگری به شدت به این مهاجم بلژیکی علاقه‌مند است و حتی حاضر است برای داشتن او رو در روی هواداران خشمگین یووه قرار بگیرد. 

علاوه بر این این روزها یوونتوس در تلاش برای فروش دو بازیکن تیمش است.

موناکو با 23 میلیون یورو خواهان به خدمت گرفتن دنیس زکریا، هافبک سوئیسی بیانکونری است. این بازیکن فصل گذشته با 4.5 میلیون یورو به تورین منتقل شده بود و فروش او به موناکو معامله‌ای سودآور برای یوونتوس به حساب می‌آید.

1907901

همچنین این روزها لاتزیو نیز تلاش می‌کند تا لوکا پیگرینی، مدافع ایتالیایی یوونتوس را به خدمت بگیرد. این مدافع چپ با قرارداد دو ساله قرضی به همراه بند خرید راهی بیانکوچلستی خواهد شد.

دیدگاه‌ها