کد خبر : 1956570 | 20 مرداد 1402 ساعت 05:30 | 241.4K بازدید | 125 دیدگاه

با غلبه بر کره جنوبی؛

غرورانگیز: سلام ایران به فینال قهرمانی جهان

والیبال ایران یک اتفاق غرورآفرین و فوق‌العاده دیگر را رقم زد.

غرورانگیز: سلام ایران به فینال قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی بزرگسالان ایران در لیگ ملت‌های والیبال نتوانست انتظارات را برآورده کند و علاقه‌مندان به این ورزش را ناامید کرد، اما همچنان امیدوار هستیم با این بازیکنان فوق العاده که در ترکیب داریم، قهرمانی آسیا را در ارومیه کسب کرده و تلخی VNL را به فراموشی بسپاریم. 

با این حال هر چقدر که لیگ ملت‌ها برای ایران بد سپری شد، در عوض پس از آن والیبال ما روزهای فوق‌العاده‌ای را سپری کرده است. قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی و ایستادن تیم زیر ۱۶ سال بر بام آسیا از اتفاقات فوق العاده والیبال ایران در هفته‌های اخیر بوده است.

با این حال روزهای جذاب والیبال ایران همچنان ادامه دارد و این بار نوجوانان ما افتخارآفرین ظاهر شده‌اند. شاگردان محمد وکیلی که در مراحل قبلی دور حذفی قهرمانی جهان موفق به شکست صربستان و بلژیک شده بودند، امروز در نیمه نهایی مقابل کره جنوبی قرار گرفتند و حریف خود را با نتیجه ۳-۱ شکست دادند. 

این پیروزی دلچسب و شیرین باعث شد که تیم ملی نوجوانان والیبال ایران به دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کند. این یعنی والیبال ایران فقط یک گام دیگر تا کسب عنوان بزرگ جهانی دیگر فاصله دارد. اتفاقی که شاید در حرف آسان باشد که آن هم حتی نیست، ولی واقعاً هر چقدر از بزرگی آن بگوییم باز هم کم است. 

حالا نوجوانان والیبال ایران فقط یک گام با قهرمانی در جهان فاصله دارند و باید منتظر ماند و دید که آیا آنها نیز مانند تیم جوانان این اتفاق بزرگ را رقم خواهند زد یا خیر؛ هر چند که تا اینجا نیز آنها با صعود به فینال مسابقات کار بزرگی را رقم زده‌اند.

گفتنی است تیم ملی نوجوانان والیبال ایران باید در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان در مقابل فرانسه قرار بگیرد. تیمی که در دیگر دیدار نیمه نهایی موفق شد به راحتی آمریکا را شکست دهد.

دیدگاه‌ها