کد خبر : 1956571 | 20 مرداد 1402 ساعت 09:14 | 63.3K بازدید | 40 دیدگاه

کره جنوبی انتحاری بازی کرد؛

مردم عزیز ایران ببخشید اگر نگرانتان کردیم!

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.

مردم عزیز ایران ببخشید اگر نگرانتان کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد وکیلی پس از صعود شاگردانش به فینال قهرمانی نوجوانان جهان با شکست کره‌جنوبی، گفت: رسیدن تیم ملی والیبال نوجوانان را به فینال قهرمانی جهان به مردم عزیزم تبریک می‌گویم. خیلی حمایتمان کردند. گاهی اوقات هم به خاطر حساسیت بازی‌ها حرص و جوش خوردند و از مردم برای این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

وی با بیان این‌که مسابقه ایران در مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود، گفت: نوع بازی کره جنوبی متفاوت است و این تیم در دو شب گذشته، آرژانتین و ایتالیا را حذف کرد. یک بار این تیم را سه بر صفر برده بودیم و می‌دانستیم پیروزی مجدد بر این تیم در مسابقاتی مثل قهرمانی جهان خیلی سخت است.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: کره انتحاری بازی کرد و باید بچه‌ها را کنترل می‌کردیم، چون در ست اول فشار روانی زیادی روی بازیکنان ایران بود. ست اول را باختیم و رفته رفته با تغییرات در تیم شرایط را بهتر کردیم.

بچه‌ها در این مسابقه فوق العاده بازی کردند. در دفاع و حمله از آنها بهتر بودیم و در تمام فاکتورها، والیبال ایران بهتر عمل کرد. نتیجه ست اول را به دلیل اشتباه زیاد واگذار کردیم. از همه بازیکنانم و از همکارانم در کادر فنی سپاسگزارم. از مجموعه فدراسیون و به ویژه دکتر داورزنی که همیشه ما را حمات کردند، تشکر می‌کنم.

وکیلی ادامه داد: ایمان داشتیم در این مسابقه سخت پیروز می‌شویم. یک سری نکات و شرایطی پشت پرده بود، برای من سخت بود، ولی من سعی کردم اعتماد به نفس خودم را بالا ببرم و منتقل کنم به بچه‌ها و به حرف حدیث‌های بیرون توجه نکردیم و الحمدالله امروز فینالیست شدیم. فردا ان‌شاءلله شیربچه‌های ایران در جشن قهرمانی حاضر باشند و خوب بازی کنند و مردم هم راضی باشند.

دیدار نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان با حضور دو تیم ایران و فرانسه ساعت 2:30 بامداد روز شنبه 21 مردادماه به وقت تهران برگزار خواهد شد تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

دیدگاه‌ها