کد خبر : 1956593 | 20 مرداد 1402 ساعت 12:09 | 21.2K بازدید | 11 دیدگاه

فقط یک سال نساجی بودی و پیشکسوت اینجا نیستی

پاسخ تند دست‌نشان به انتقادات خاص!

سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانی‌های زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.

پاسخ تند دست‌نشان به انتقادات خاص!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم دست‌نشان در خصوص دیدار تیم‌های نساجی و پیکان و عملکرد شاگردان مهدی رحمتی می‌گوید: در بازی اول کاملا مشخص بود که تیم پیکان بدنسازی انجام نداده بود و بدن بازیکنان این تیم کاملا آزاد بود ولی به دلیل بدنسازی سنگین بدن بازیکنان نساجی هنوز ول نکرده بود. شاید 3-4 هفته طول بکشد که بازیکنان نساجی به شرایط ایده‌آل بدنی برسند و این موضوع در فوتبال طبیعی است. شما چند هفته دیگر پیکان و نساجی را ببینید و متوجه می‌شوید بدنسازی چه تاثیری روی بازیکنان و بدن آنها دارد.

او افزود: جا دارد به رحمتی تبریک بگویم و شجاعت وی را تحسین کنم. او از دو بازیکن جوان استفاده کرد و زمانی که مهجوری وارد زمین شد شرایط بازی تغییر کرد. وقتی این شجاعت را دیدم که جوان 18 ساله به زمین رفته تصور کردم خودم روی نیمکت نساجی هستم چون من همیشه به جوان‌ها اعتقاد و اعتماد دارم.

بازیکن و مربی اسبق تیم نساجی تاکید کرد: این تیم نیاز به حمایت دارد و مردم باید پشت این تیم باشند. نساجی تغییرات زیادی داشته و طبعا هماهنگی بین بازیکنان زمان می‌خواهد. بازیکنان جدید هم کم‌کم در تیم جای خود را پیدا می‌کنند به شرطی که از اینها حمایت شود.

دست‌نشان در خصوص انتقادات یک بازیکن بازنسشته از مالک باشگاه نساجی و استوری که وی اخیرا در فضای مجازی منتشر کرده است گفت: من از سال 62 در نساجی حضور داشتم و زیر نظر مربیانی چون جعفر ابراهیم‌پور که خدا به او سلامتی بدهد کار کردم، با وجود اینکه سهام این باشگاه به اسمم بود، خودم را در این تیم مدعی نمی‌دانم. نمی‌دانم چطور برخی‌ها خودشان را صاحب این تیم می‌دانند. من کاری به این این آقایان ندارم، ولی کسی که یک سال در نساجی بازی کرده چه ادعایی دارد؟ من حرف‌هایم را کلی می‌زنم، برخی‌ها به اسم پیشکسوت خودشان را به اسم نساجی وصل می‌کنند در حالی که جایگاهی در این تیم ندارند.

وی خاطرنشان کرد: حدادیان سال گذشته رقمی نزدیک به 150 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه کرد، خودِ من در این شرایط حاضر نیستم 100 میلیون تومان خرج کنم، آنوقت چطور یک نفر که سبقه‌اش مشخص است جرئت می‌کند در مورد کسی که سالیانه میلیاردها تومان خرج یک تیم می‌کند حرف بزند؟ برخی آدم‌ها سودجو هستند و پشت کارهای آنها فکری وجود ندارد. مردم الان تغییر کرده‌اند و خوب و بد را خیلی خوب می‌شناسند. شاید باور نکنید اما ساروی‌ها بعضا گلایه می‌کنند که چرا حدادیان این هزینه را در شهر خودش نمی‌کند اما حالا یک نفر که هیچ سبقه‌ای در نساجی ندارد از حدادیان انتقاد می‌کند. من اگر در این شهر مسئول بودم مجسمه حدادیان را  نصب می‌کردم.

بازیکن سابق نساجی تاکید کرد: دوستان من لطفا حرمت خود را حفظ کنید. به این تیم و به این باشگاه کمک کنید نه اینکه تیشه به ریشه بزنید. کسانی که دوست واقعی شما باشند هر نکته‌ای داشته باشند به خودتان می‌گویند. کسانی که پیشکسوت هستند، خاک این تیم را خورده‌اند، ذره‌ای دلسوزی می‌کنند، نه اینکه کسی با یک سال یا نهایت دو سال بازی در نساجی به فکر تخریب مربی و مالک و مدیرعامل باشگاه باشد.

دیدگاه‌ها