کد خبر : 1956618 | 20 مرداد 1402 ساعت 13:21 | 10.4K بازدید | 4 دیدگاه

رفته‌رفته مزد تلاش و زحماتمان را می‌گیریم؛

بارانی: از اولین گل لیگ برتری‌ام خیلی خوشحالم

بهروز بارانی با گلی که به شمس آذر زد اجازه نداد استقلال خوزستان یک باخت خانگی را در اولین تجربه لیگ برتری‌اش بعد از 4 سال تجربه کند.

بارانی: از اولین گل لیگ برتری‌ام خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، بارانی از جوانان استقلال اهواز شروع کرد و بعد به کارون خوزستان اضافه شد، سپس به امید فولاد خوزستان رفت و با این تیم قهرمان ایران شد و بعد به مدت چهار فصل در خدمت تیم فولاد نوین بود و در نهایت به جمع آبی‌های خوزستان اضافه و موفق شد با این تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند. 
با این بازیکن که گل مهمی را برای شاگردان پورموسوی در آخرین لحظات دیدار برابر شمس آذر به ثمر رساند، گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*بازی با نتیجه تساوی تمام شد، از این که در دقیقه 90 گل زدید چه حسی داشتید؟
بازی خیلی خوبی بود و با وجود گرمای هوا هر دو تیم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند با اینکه در ابتدای نیمه دوم گل خوردیم، اما توانستیم با ارائه یک بازی خوب و شناور و با تلاش بچه‌ها و تعویض‌های خوب کادر فنی به بازی برگردیم. بسیار خوشحالم که توانستم در اولین بازی لیگ برتری بعد از چند سال اولین گل لیگ برتری‌ام را به ثمر برسانم. 

1908024

*در مورد گرمای هوا و حمایت هواداران با وجود هوای گرم و شرجی برایمان بگو.
جا دارد از هوادارانی که در این گرمای طاقت‌فرسا آمدند و از ما حمایت کردند تشکر کنیم. هواداری که در دمای 60 درجه تیمش را رها نکرده و از تیم حمایت می‌کند، لایق ستایش و تشکر است. 

*سیروس پورموسوی گفت ما فقط 15 جلسه کار تاکتیکی کردیم و کارمان سخت بود. در این رابطه صحبت کن.
صحبت‌های آقای پورموسوی بسیار درست است و ما زمان خیلی کمی برای آماده‌سازی و انجام کارهای تاکتیکی داشتیم. شرایط طوری بود که کادر فنی مجبور بود جلسات بدنسازی و تاکتیکی را با هم ادغام کنند و این مقداری کار ما را سخت‌تر کرد، ولی شکر خدا رفته رفته بهتر می‌شویم و نتیجه و مزد تلاشمان را می‌گیریم. 

*با صادق بارانی نسبتی داری؟ 
صادق بارانی دوست خوب من است و با هم نسبت خانوادگی نداریم.

*صحبت پایانی؟ 
من در آخرین بازی فصل گذشته زننده یکی از گل‌های بازی در مسیر صعود بودم و خوشحالم که توانستم دل هواداران خوزستانی و به خصوص هواداران استقلال خوزستان که جایشان در لیگ برتر خالی بود را شاد کنم. تشکر ویژه دارم از مربیانی که به من در این مسیر سخت و دشوار کمک کردند، اما از کسی نام نمی‌برم که خدایی نکرده کسی از قلم نیفتد.

دیدگاه‌ها