کد خبر : 1956644 | 20 مرداد 1402 ساعت 14:40 | 22K بازدید | 23 دیدگاه

این یک جنگ بود که آنها برنده‌اش شدند

پیام روشن مشت‌های گره کرده در استقلال!

این یک جنگ بود که آنها برنده‌اش شدند

به گزارش "ورزش سه" شرایط داخلی باشگاه استقلال به شکلی بوده‌ است که بازیکنان و کادرفنی آن در اولین مسابقه لیگ انگار از جنگ برگشته‌اند!

حواشی پرتعدادی که از در پیش فصل مسابقات لحظه لحظه تمرینات و نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرارداد این چنین دیدار اول استقلال را حیثیتی و پراهمیت کرد.

خوشحالی‌های استقلالی‌ها پس از هر گلی که به ثمر می‌رسید آنقدر شدید و از ته‌ دل بود که گویا غیر از صنعت نفت، رقبایی دیگری را نیز مغلوب کرده‌اند، آنها انگیزه‌های زیادی داشتند تا با گل‌های بیشتری که به ثمر می‌رسانند بار دیگر حلقه اتحاد تشکیل دهند و خوشحالی خود را با نکونام تقسیم کنند.

1908072

رگ‌های متورم حردانی پس از سوپرگل زیبایی که به ثمر رساند یا فریادهای بلند جلالی پس از ارسال پاس گل برای ارسلان مطهری نشان داد که بازیکنان استقلال به صورت انفرادی سرشار از انگیزه‌ هستند همچنین خوشحالی دسته‌جمعی بازیکنان استقلال به همراه جواد نکونام نشان از انگیزه‌های تیمی و رابطه خوبی که بین آنها شکل گرفته است می‌دهد.

1908073
1908074

سوالی که به وجود می‌آید این است که این اتحاد درون زمین و رختکن استقلال به ساختمان باشگاه استقلال هم منتقل خواهد شد یا خیر؟!

دیدگاه‌ها