کد خبر : 1956657 | 20 مرداد 1402 ساعت 15:23 | 16.9K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت قلعه‌نویی به چهل سال پیش با راه‌آهن

سرمربی کنونی تیم ملی که در تیم راه‌آهن چهره شد، امروز در کنار قدیمی‌های این باشگاه ریشه‌دار‌ حضور یافت.

بازگشت قلعه‌نویی به چهل سال پیش با راه‌آهن

به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه‌نویی سرمربی کنونی تیم ملی که روزگاری به‌عنوان یکی از استعدادها در تیم راه‌آهن چهره شد و مسیر درخشانی را دنبال کرد، صبح امروز در کنار قدیمی‌های این باشگاه حضور یافت و جدالی دوستانه و تدارکاتی را هدایت کرد.

این دیدار صبح امروز در قالب دو تیم پیشکسوتان راه‌آهن و پیشکسوتان دهه هفتاد تهران برگزار شد. هدایت تیم راه‌آهن را امیر قلعه‌نویی عهده‌دار شد که در نهایت بازی با نتیجه ۲-۳ به سود پیشکسوتان دهه هفتاد به پایان رسید.

گل‌های راه‌آهن را ناصر عباسی و سیروس تابانی به ثمر رساندند و برای تیم پیشکسوتان دهه هفتاد تهران نیز بهرام طهماسبی، حمید فلاح و علی طالبی موفق به ثبت گل شدند.

این دیدار با حضور چهره‌های مطرح و ستاره‌های اسبق فوتبال تهران از جمله فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی‌مقدم و … برگزار شد.

مدیریت تیم پیشکسوتان راه‌آهن را اکنون بهروز تابانی عهده‌دار است که در حاشیه این بازی تدارکاتی با قول مساعد امیر قلعه‌نویی درخصوص همکاری برای شکل‌گیری دوباره رده پایه‌ها و مدرسه فوتبال راه‌آهن همراه شد. بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپوليس نیز مدیریت تیم پیشکسوتان دهه هفتاد فوتبال ایران را عهده‌دار است.

راه‌آهن روزگاری به‌عنوان گربه‌سیاه فوتبال ایران، نامش همیشه در سطح اول لیگ مطرح بود که در فصل پانزدهم به دسته پایین‌تر سقوط کرد و رفته‌رفته به‌واسطه بی‌توجهی مدیران و مشکلات مالی، در ورطه ورشکستگی و نابودی پیش رفت.

باید دید قلعه‌نویی که فوتبال خود را از زمین‌های خاکی و این باشگاه ریشه‌دار شروع کرده، اکنون برای بازگشت دوباره آن چه برنامه‌ای را دنبال خواهد کرد و آیا در برنامه فشرده تیم ملی در مسیر جام ثبت‌ها و جام جهانی فرصتی برای احیای دوباره راه‌آهن خواهد یافت یا خیر.

1908105
1908106
1908107

دیدگاه‌ها