کد خبر : 1956659 | 20 مرداد 1402 ساعت 15:23 | 26.1K بازدید | 13 دیدگاه

توخل تایید کرد

شاید هری کین فردا برای بایرن بازی کند!

توماس توخل، سرمربی بایرن‌مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش اعلام کرد ممکن است هری کین فردا در سوپرجام آلمان با پیراهن بایرن وارد زمین شود.

شاید هری کین فردا برای بایرن بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن‌مونیخ فصل جدید را از فردا، یک هفته زودتر از شروع رسمی بوندس‌لیگا، با دیدار مقابل لایپزیش در سوپرجام آلمان آغاز خواهد کرد.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها با پرونده نقل و انتقالاتی بزرگ بایرن در تابستان امسال دوخته شده؛ چرا که از دیروز خبرهای جدید درباره انتقال هری کین به بایرن اوج گرفته و به نظر می‌رسد احتمال اینکه او ظرف ساعت آینده قراردادی رسمی با این باشگاه امضا کند، بسیار بالا است.

وقتی توماس توخل، سرمربی بایرن، وارد نشست خبری پیش از دیدار تیمش با لایپزیش شد، همان‌طورکه انتظار می‌رفت اولین سؤال‌ها از او درباره هری کین بود. با این‌که توخل سعی کرد از پاسخ‌دادن صریح طفره برود اما در صحبت‌هایش اشاره کرد که حتی این امکان وجود دارد که هری کین در دیدار فردا وارد زمین بشود.

درباره آخرین وضعیت هری کین
احتمالاً اطلاعات شما از من بیشتر باشد. شما بهتر می‌دانید او الآن کجا است و چه می‌کند. ما داریم روی این موضوع کار می‌کنیم و این راز سر به مهری نیست. ولی تا زمانی که تصمیم نهایی گرفته نشده و توافق قطعی حاصل نشده، من نمی‌توانم چیزی بگویم.

هری کین آیا در بازی فردا مقابل لایپزیش در سوپرجام آلمان بازی می‌‌کند؟
همه گزینه‌ها روی میز است. هری کین در حال حاضر بازیکن ما نیست. وظیفه من و کادر فنی این است که روی بازیکن‌هایی که در اختیار داریم تمرکز داشته باشیم. هنوز تا زمان مسابقه سوپرجام وقت هست و فصل حتی شروع نشده است. ما فردا یک جلسه تمرینی دیگر داریم که همه چیز آنجا مشخص خواهد شد.

اگر کین در بازی فردا نباشد چه کسی به‌عنوان مهاجم نوک در زمین خواهد بود؟
ماتیس در اختیار ما است. او از فرصتی که در اختیارش قرار  داده شده خیلی خوب استفاده کرده و در تمرین‌ها پرتلاش بوده است. تنها چیزی که ماتیس کم دارد، آمار گلزنی است و این در حالی است که شم گلزنی بالا یکی از خصوصیت‌های اوست. به احتمال زیاد ماتیس فردا از شروع بازی با لایپزیش به میدان برود؛ ولی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده.

آمار مصدومان و غایب‌های بایرن در بازی مقابل لایپزیش
چوپو و توماس امروز تمرین کردند. ولی هر دوی آن‌ها اخیراً به تیم پیوسته‌اند و تنها در سه جلسه تمرینی بودند. اما خوشبختانه این را می‌دانیم که نشانه‌ای از مصدومیت دیگر در آن‌ها دیده نمی‌شود. هم چوپو موتینگ و هم توماس مولر از نامزدهای بازی در دیدار فردا هستند.

کنراد لایمر، خرید جدید بایرن
کنراد در طول تابستان در همه بازی‌های دوستانه ما از ابتدا وارد زمین شده و خیلی خوب کار کرده. او فوتبالیستی بسیار پرانرژی است و در همین مدت کوتاه ثابت کرده که اعتماد ما به او بی‌دلیل نبوده است. کنراد به احتمال خیلی زیاد فردا بازی خواهد کرد. ما خیلی مشتاق برنده شدن هستیم؛ چون بردن جام برایمان مهم است.

دیدگاه‌ها