کد خبر : 1956660 | 20 مرداد 1402 ساعت 15:29 | 40K بازدید | 66 دیدگاه

نقش اول جنجال پرسپولیس- آلومینیوم (عکس)

کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.

نقش اول جنجال پرسپولیس- آلومینیوم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و آلومینیوم در حالی مسابقه هفته اول لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند که سرخ‌پوشان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند و تک گل خود را در یک صحنه بحث‌برانگیز داوری و مورد اعتراض ایرالکویی‌ها به ثمر رساندند و نسبت به اشتباهات حسن انتظاری، کمک‌داور دوم بازی معترض شدند.

در شرایطی که فعالیت داوران و کمک‌های بالای ۴۵ سال (که در طول فصل هم به این سن می‌رسند) ممنوع بوده و فیفا نیز به این مسئله تأکید دارد، اما حسن انتظاری با وجود چنین وضعیتی از نظر سنی در نخستین بازی فصل لیگ برتر در ورزشگاه آزادی کمک دوم بود و روی صحنه گل پرسپولیس نقش تصمیم‌گیر اصلی را در مشورت به امیرسامان سلطانی داشت.

سرهنگ حسن انتظاری که پس از تصمیم‌هایش در دیدار استقلال و تراکتور در بازی جام حذفی فصل گذشته حسابی خبرساز شده بود، در دیدار هفته اول لیگ برتر این فصل بین پرسپولیس و آلومینیوم نیز نقش اول مباحث داوری را داشت و پرچم نزدن او در صحنه گل پرسپولیس مورد اعتراض اراکی‌ها واقع شد.

آلومینیوم‌سازان که اعتقاد داشتند انتظاری در دقیقه ۳ بازی هم یک اشتباه در اعلام اوت در زمین پرسپولیس داشته، در صحنه گل سرخ‌پوشان نیز نسبت به این داور گلایه داشتند و پس از بازی این موضوع را عنوان کردند.

1908113
1908114

دیدگاه‌ها