کد خبر : 1956663 | 20 مرداد 1402 ساعت 15:36 | 18.7K بازدید | 6 دیدگاه

حمیداوی در نقش جدید فرو رفت

مالک اسبق فوتبال ایران اکنون کاملا در نقش جدیدش قرار گرفته و چالش عجیبی را دنبال می‌کند.

حمیداوی در نقش جدید فرو رفت

به گزارش “ورزش سه”، فرهاد حمیداوی که پیش‌تر برای اهالی فوتبال با عنوان یک مالک و مدیرعامل جاه‌طلب نامش مطرح بود، بعد از دریافت مدرک مربیگری اکنون اولین تجربه خود را روی نیمکت و با تیم خوشه طلایی در لیگ دسته اول دنبال خواهد کرد.

حمیداوی اکنون با پشت سر گذاشتن سومین جلسه تمرینی با این تیم دسته‌اولی که بیشتر به شناسایی استعدادها و تست‌گیری در زمین شماره سه آزادی مربوط است، به دنبال بازسازی تیمی است که با تفکرات او بتواند در لیگ دسته اول یکی از اولین چالش‌هایش را به سلامت به نتیجه برساند.

مهم‌ترین چالش حمیداوی اما مسئله مالی با این باشگاه دسته اولی است که بودجه پایین‌تری نسبت به دیگر رقبا برای حضور در لیگ در نظر گرفته است تا سرمربی جدید آن بیشتر روی استعدادهای جوان حساب باز کند.

حمیداوی که فصل گذشته نیز تجربه‌ای فوق العاده و موفق با شمس آذر به عنوان مدیرفنی در مسیر قهرمانی و صعود به لیگ برتر دنبال کرده، در دوره مدیریت نیز تجربه کار با چهره‌هایی مثل یحیی گل‌محمدی را در پدیده مشهد در کارنامه دارد و از جهت ریسک نیز می‌توان به در اختیار گذاشتن نیمکت تیمش به نفراتی مثل مهدی رحمتی، داوود سیدعباسی و همچنین سرآسیایی که اولین تجربه‌شان را پشت سر گذاشتند را برای وی لحاظ کرد و باید دید او در این مسیر چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها