کد خبر : 1956669 | 20 مرداد 1402 ساعت 15:49 | 21.2K بازدید | 45 دیدگاه

شیرسپاهان یک روح در دو بدن!

سپاهانی برای برگزاری جشن پیروزی در اولین مسابقه لیگ دستشان پر بود از جمله دو شیر متفاوت که روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند.

شیرسپاهان یک روح در دو بدن!

به گزارش "ورزش سه" چندسالی است که سپاهان یک عروسک شیر را به عنوان نماد این باشگاه انتخاب کرده است و در مسابقات مهم پای این شیر به ورزشگاه باز می‌شود. این نماد که لباسی است که بر تن یک فرد است و معمولا در پیست کنار زمین چمن، پیش از بازی و یا زمان گل‌ها حضور پیدا می‌کند روز گذشته هم در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر پایش به ورزشگاه نقش جهان باز شده بود. 

اما او تنها شیر حاضر در این ورزشگاه نبود، چرا که یک ماکت شیر طلایی رنگ نیز در طول مسابقه از طبقه دوم آویزان شده بود. این ماکت طلایی در ابتدای مسابقه توسط هواداران سپاهان به طور متصل از طبقه دوم دور ورزشگاه را زد تا در شبی که سپاهان از نظر فوتبالی توانست نمایشی قابل قبول و در هیبت یک مدعی درجه یک قهرمانی داشته باشد از نظر اتفاقات جذابیت روی سکو نیز اتفاقاتی جالب زخ داده باشد. 

سپاهان شب گذشته در یک نمایش جالب و مقتدرانه تراکتور که خودش می‌تواند یکی از مدعیان اصلی فصل جدید فوتبال ایران باشد را دراصفهان سه، یک مغلوب کرد تا هواداران پرشور این تیم در ورزشگاه نقش جهان جشن شادی برپا کنند. جشنی شیرها هم در آن نقش ایفا کردند.

1908127
1908128
1908130


عکس: وحید مومن نسب

دیدگاه‌ها