کد خبر : 1956678 | 20 مرداد 1402 ساعت 16:19 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

تاکید کادرفنی به گل نخوردن است

عاشوری: برد گل‎گهر این بار لذت عجیبی داشت

در شبی که گل گهر برای مدعیان خط و نشان کشید هافبک تکنیکی این تیم گلزنی کرد تا یکی از بهترین‌های تیمش باشد.

عاشوری: برد گل‎گهر این بار لذت عجیبی داشت

به گزارش "ورزش سه"، نوید عاشوری که سال گذشته ۴ گل زد ۶ پاس گل داد این فصل را نیز با گلزنی آغاز کرد تا برد تیمش دو چندان برایش لذت بخش شود. گل گهر در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر شروع مقتدرانه داشت. آنها با سه گل فولاد را شکست دادند تا به نوعی از همان ابتدا در بین مدعیان حضور داشته باشند. نوید عاشوی هافبک گل گهر یکی از بهترین‌های تیمش در این بازی بود و یکی از سه گل را به ثمر رساند. حرف‌های هافبک گل گهر بعد از این برد می‌خوانید:

بولت استقلالشروع پرقدرت در لیگ برتر
با توجه به تغییراتی که در سرمربی و کادر فنی داشتیم مطمئنا بازی اول بازی آسانی نبود. بازی در خانه بود و تیم فولاد تیمی ریشه‌دار و پر هوادار است. فکر می‌کنم بازی سختی بود، ولی خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. به نظرم این 3 امتیاز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. وقتی در بازی اول نتیجه می‌گیرید تیم می‌تواند سر و سامانی بگیرد و خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم.

بولت استقلالگلزنی در اولین بازی
گلی که زدم زحمت کل بچه‌ها بود و قرعه در این بازی به نام ما افتاد. آن توپ هم کمی سخت بود ولی توانستیم شکر خدا توپ را به گل تبدیل کنیم. و فکر می‌کنم یکی از بهترین تایم‌های گل زدن بود. آخر نیمه اول بود و این به تیم بسیار کمک می‌کند و با انرژی وارد رختکن می‌شویم.

بولت استقلالاهداف جدید 
در فصل جدیدسعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و عملکردم از سال قبل بهتر باشد. ولی فکر می‌کنم امسال بیشتر عملکرد تیمی خوبی خواهیم داشت و من دوست دارم عملکرد خوبمان در قالب تیم باشد. وقتی تیمی نتیجه بگیرد مهمتر از نتیجه گرفتن فرد است.

1831911

بولت استقلالکلین‌شیت اخباری، درخشش بخش تهاجمی 
محمدرضا (اخباری) عملکرد بسیار خوبی داشت و واقعا به او تبریک می‌گویم چند توپ خیلی خوب را گرفت و من امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. چون به نظر من گل نخوردن به یک تیم بیشتر شخصیت می‌دهد تا گل زدن. امیدوارم روند گل نخوردن ما همچنان ادامه داشته باشد و کادر فنی روی این قضیه تاکید زیادی دارد.

بولت استقلالماریوس اوزینیدیس
کادر فنی شناخته شده است و مربی بزرگی داریم. بچه‌ها هر روز چیزهایی جدید یاد می‌گیرند و سعی می‌کنند خودشان را با مربی وفق بدهند. همین کمی زمان می‌برد ولی فکر می‌کنم بیشتر چیزهایی که مربی می‌خواهد در زمین پیاده می‌شود. این نکته‌ای مهم و خوب است و فکر می‌کنم یکی از مربیان خوبی که من با آنها کار کرده و می‌کنم همین مربی باشد.

بولت استقلالحضور زنان در ورزشگاه سیرجان
 همیشه درباره یار دوازدهم تیم گفته‌ام و در این بازی دیگر خیلی یار دوازدهم ما بودند. خانم‌ها خوب تشویق و خیلی خوب حمایت کردند. خوشحالیم که توانستیم هدیه‌ای به سیرجان و به هواداران خانم بدهیم که به ورزشگاه آمده بودند امیدواریم همین روند ادامه‌دار باشد و دیدیم که نیروهایی که باید همکاری می‌کردند همکاری کردند و هواداران خیلی خوب آمدند و بازی را تشویق کردند و دیدن بازی و تشویق‌ها لذت بخش بود. امدیوارم در کل ایران این اتفاق رخ بدهد. کمترین حق خانم‌ها است که همه بتوانند به ورزشگاه بروند.

بولت استقلالبازگشت زنده روح از خدمت سربازی
اول اینکه احمد زنده روح بازیکن خود ما بود و برای گذراندن خدمت سربازی رفته بود. مطمئنا برگشتش هم به ما بسیار کمک می‌کند خیلی هماهنگ هستیم. ما احمد را بازیکن جدید نمی‌دانیم. احمد بازیکن قدیمی تیم و کاپیتان دوم ما است.

دیدگاه‌ها